زمان مصاحبه ۱۰۹رشته دوره دکتری تخصصی با آزمون و بدون آزمون سال ۹۳ اعلام شد.
کد خبر: ۶۸۱۸۵۸
اعلام زمان مصاحبه دوره دکتری دانشگاه آزاد

دکتر ناصر اقبالی رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: جدول زمان بندی مصاحبه دوره دکتری تخصصی 109 رشته از ساعت 12 امروز روی پایگاه azmoon.net قرار گرفت و دعوت شدگان به مصاحبه می توانند با مراجعه به این پایگاه اینترنتی از زمان مصاحبه خود آگاه شوند.

وی افزود: دعوت شدگان باید در زمان تعیین شده در جلسه مصاحبه حضور به هم رسانند و اگر هر واجد شرایطی به هر دلیلی نتواند در زمان مقرر در جلسه مصاحبه حضور داشته باشد، امکان مصاحبه مجدد وجود نخواهد داشت، بنابراین حضور نیافتن به معنی انصراف از پذیرش تلقی می شود.

اقبالی با بیان اینکه دعوت شدگان باید هرگونه سوابق علمی و تحقیقاتی مانند پروژه، مقاله، ترجمه و تألیف را در زمینه رشته خود به همراه داشته باشند افزود به همراه داشتن اصل مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد و ریز نمرات و پایان نامه کارشناسی ارشد ضروریست.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در مورد حائزان رتبه اول گفت: برای این دسته از دعوت شدگان داشتن گواهی رتبه اولی دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد ضروریست. اقبالی در مورد زمان مصاحبه سایر رشته ها گفت: زمان مصاحبه دیگر رشته ها متعاقباً اعلام خواهد شد.(واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها