مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1393 تا روز پنجشنبه 22 خردادماه تمدید شد.
کد خبر: ۶۸۱۷۷۹
مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ناپیوسته تمدید شد

دکتر حسین توکلی گفت: به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که داوطلبان بتوانند در روزهای سه شنبه 20 خرداد و پنجشنبه 22 خرداد بتوانند نسبت به ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

وی افزود: کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (دفترچه راهنما از طریق سایت سازمان قابل دسترسی است) و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1393 اقدام کنند.

توکلی گفت: پذیرش در دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 93 از دو طریق با آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و همچنین دانشگاه آزاد صورت می گیرد که داوطلبان می توانند برای اعلام علاقمندی به موسسات آموزش عالی غیردولتی در زمان ثبت نام با پرداخت وجه مورد نیاز علاقمندی را اعلام کنند و درباره کدرشته های دانشگاه آزاد نیز می توانند در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، کدرشته های این دانشگاه را انتخاب کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: داوطلبانی که کدرشته های با آزمون دوره کارشناسی ناپیوسته سال 93 را انتخاب می کنند باید در آزمون این کدرشته ها در روز پنجشنبه 23 مرداد شرکت کنند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها