5 هزار کمک هزینه برای برگزیدگان

آغاز طرح بزرگ قرآنی 1448 از شب نیمه شعبان

طرح بزرگ قرآنی 1448 و حفظ موضوعی قرآن کریم با محوریت سبک زندگی همزمان با شب سالروز میلاد منجی عالم بشریت امام زمان عج (22خرداد) آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۱۵۸۶
آغاز طرح بزرگ قرآنی 1448 از شب نیمه شعبان

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در جمع خبرنگاران درباره طرح 1448 گفت: این طرح به مدت 88 روز ادامه خواهد داشت و 16 شهریور همزمان با سالروز میلاد حضرت امام رضا (ع) پایان می یابد.
حسن گروسی افزود: در مدت12هفته آیات مختلف با موضوع باورها و رفتارهای قرآنی در خصوص سبک زندگی اسلامی از طریق شبکه های مختلف قرآنی و در فضای مجازی و روزنامه ها آموزش داده می شود.

/Media/Image/1393/03/11/635372505869062246.jpg
وی با اشاره به این که امسال این طــــرح با ابتکارات و نو‌آوری هایی همراه است گفت: بخش های کوتاهی درخصوص آموزش کودکان و نوجوانان، تدارک مسابقات و آموزش از طریق برنامه های مستند و همچنین ارتباط با مردم استان ها برای تبیین بیشتر این طرح در نظر گرفته شده است.
مدیر شبکه قرآن و معارف سیما گفت: بخشی از برنامه در بوستان های تهران و مکان های مختلفی از جمله دارالقران ها اجرا می شود که در این مورد می توان به آغاز تبلیغات شهری از دیشب در بزرگراه ها و اتوبان های تهران اشاره کرد.
گروسی خاطر نشان کرد: هدف ما فقط حفظ نیست بلکه آنچه بیشتر در کنار حفظ و آزمون مطرح است بحث تدبر در قرآن است.
وی به برپایی آزمون سراسری حفظ در14 شهریور اشاره کرد و گفت: ‌5 هزار برگزیده این طرح از کمک هزینه تشرف به سفرهای زیارتی برخوردار می شوند.
مدیر شبکه قرآن و معارف سیما به شرکت و استقبال 9 میلیون نفر در دو سال گذشته از این طرح قرآنی اشاره کرد. (واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها