همزمان با میلاد حضرت علی اکبر (ع) برگزار می شود

آیین تجلیل از مادران شهدای گمنام در فرهنگسراهای تهران

با حضور مقامات شهری و کشوری برگزار می شود

تجلیل از مقام «مادران چشم به راه»

همزمان با تولد حضرت علی اکبر(ع) آیین گرامیداشت «مادران چشم به راه» تجلیل از مقام مادران شهدای گمنام (مفقود پیکر) با حضور مقامات شهری و کشوری در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می شود.
کد خبر: ۶۸۱۵۷۸
تجلیل از مقام «مادران چشم به راه»

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فناوری اطلاعات، این مراسم دوشنبه 19 خرداد از ساعت 18 با حضور رضا سیف الهی معاون دبیرخانه شورای امنیت ملی، الهه راستگو عضو شورای اسلامی تهران، فاطمه آلیا نماینده مجلس شورای اسلامی تهران، شهردار منطقه 11، جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگر منطقه 11 برگزار و ضمن بزرگداشت نام و خاطره دو شهید گمنام منطقه 11 شهید فریبرز روحی و حمیدرضا رشیدی، از مقام مادران آن شهیدان نیز تجلیل می شود.

اجرای سرود، خاطره گویی سردار مجتبی عسگری از خاطرات دفاع مقدس، سخنرانی مهمانان ویژه، شعر خوانی از دیگر بخش های این مراسم است.

علاقمندان می توانند برای شرکت در این برنامه به فرهنگسرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان جمهوری اسلامی و کارگر مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66902138 تماس بگیرند.

آیین گرامیداشت مادران شهدای گمنام با عنوان «مادران چشم به راه» دوشنبه 19 خرداد، ساعت 18 تا 20 همزمان با میلاد حضرت علی اکبر (ع) به صورت سراسری به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در تمامی فرهنگسراهای شهر تهران برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها