گفت‌وگو با گزارشگر اعزامی صداوسیما به استرالیا

پیمان یوسفی: تا آخرین لحظه با امید به صعود گزارش کردم

حسن روشن،حمید درخشان،پرویز مظلومی و حسین عبدی شب گذشته مهمان برنامه «ورزش از نگاه دو» بودند. برنامه ای که در آن یک اتفاق جالب افتاد.
کد خبر: ۶۸۱۰۴۰
گاف عجیب در برنامه «ورزش از نگاه 2»

در این برنامه این کارشنانسان داشتند درباره سرنوشت تیم ملی در برزیل حرف می زدند و به مردم امید می دادند که با روحیه خوب می توان نتایج خوبی در جام جهانی گرفت.در همین لحظه پیمان یوسفی مخاطبان را به تماشای آیتمی دعوت کرد و مهمانان حاضر در برنامه به گمان اینکه میکروفن های استودیو بسته است تحلیل های واقعی خودشان در خصوص تیم ملی را بیان کردند.ابتدا حمید درخشان بود که در این رابطه و با خنده گفت:« هر چی فکر می کنم نمی دونم دی ماریا رو باید بگیریم؟مسی رو باید بگیریم؟».

پرویز مظلومی هم آرزو کرد که:«ای کاش بازی آخر ما با آرژانتین بود!»در همین لحظه حسن روشن هم گفت:«مسی مقابل ایران بازی نمی کند و به نظر من به استراحت می پردازد.» که پیمان یوسفی با این نظر مخالفت کرد و گفت:«او در کارنامه اش به دنبال آقای گلی می گردد.»

در ادامه این بحث داغ مظلومی بحثی را در رابطه با اول شدن تیم بوسنی در گروه به راه انداخت.سپس روشن هم درباره لایسنس مربیگری حرف زد.حرف هایی که آخرین بخش از اظهار نظرهای کارشناسی کارشناسان قبل ا اینکه عوامل پشت صحنه متوجه موضوع بشوند بود. (خبرآنلاین)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها