شبکه «افق» از لحظات آغازین بامداد امروز سه‌شنبه 13 خرداد پخش برنامه‌های خود را با نماهنگ «ایستاده‌ایم» آغاز کرد.
کد خبر: ۶۸۰۵۷۲
آغاز برنامه‌های شبکه «افق» با نماهنگ «ایستاده‌ایم»

نماهنگ «ایستاده‌ایم» که پیش از این از شبکه‌های سیما پخش شده بود و در فضای مجازی نیز طرفداران زیادی دارد آغازگر برنامه های شبکه تازه تأسیس «افق» بود که آن را به عنوان یکی از اولین برنامه‌های خود در نظر گرف

این شبکه که دارای لوگویی سبز رنگ است و نام افق روی آن حک شده، پیش از این تنها با شعار «نگاهت را به افق بسپار» روی آنتن بود و در زیر تصویر نیم کره زمین در کهکشان جمله «نخستین دیدار 12 خرداد» قرار گرفته بود.

پس از پخش نماهنگ «ایستاده‌ایم» که در میدان آزادی ضبط شده است، شبکه افق مستندی با نام «پرونده‌های KS» را روی آنتن فرستاد. مستند «پرونده های K.S» براساس اسناد، تصاویر و افشاگری‌های «کورت ساننفیلد» مامورسابق سازمان مرکزی اطلاعات امریکا و تصویربردار انفجارهای برج‌های دوقلو ساخته شده است.

این فیلم با ساختاری منسجم و صحنه‌هایی تکان دهنده پرده از رازها و نقشه‌های پشت پرده دولت سری ایالات متحده آمریکا و دروغ‌های بزرگ غرب در زمینه انفجار برج‌های دوقلو، پرونده‌های اتهام ساخت بمب‌های اتمی و سلاح‌های هسته‌ای و شیمیایی و بیولوژیکی به کشورهای استقلال‌طلب و مسلمان برمی‌دارد. «کورت ساننفیلد» به خاطر همین افشاگری‌ها در حال حاضر از زادگاه خود در ایالات متحده گریخته و در کشور آرژانتین پناهنده سیاسی است. در این فیلم تلاش شده در نهایت بی‌طرفی و بر اساس مستندات ارائه‌شده از سوی ساننفیلد وضعیت وی بررسی شود.

البته پیش از آغاز پخش این مستند سیاسی، تیزر مستندهای دیگری چون «نیمه پنهان» که مربوط به گفتگو با همسران شهدا است روی آنتن رفت. سپس تیزر مستندی که در آن در خصوص پشت پرده پایان جنگ با افرادی چون آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، محسن رضایی و محسن رفیق دوست مصاحبه شده بود، پخش شد. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها