ملی‌پوشان بازی نیجریه و یونان را تماشا کردند

حضور تیم ملی با استقبال شهردار سائوپائولو و هواداران/ تصاویر

تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از سفری طولانی به برزیل رسید و مورد استقبال قرار گرفت.
کد خبر: ۶۸۰۵۵۹
حضور تیم ملی با استقبال شهردار سائوپائولو و هواداران/ تصاویر

به گزارش جام جم ورزشی ،بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از مراسم بدرقه و حضور در فرودگاه، سوار بر اتوبوس شده و به سمت هواپیمای بوئینگ 777 خطوط هوایی امارات که لوگوی جام جهانی برروی آن نقش بسته بود رفتند و پس از مستقر شدن در جای خود، تهران را ساعت 5:20 بامداد دیروز (سه‌شنبه) به مقصد دبی ترک کرده و پس از یک ساعت و 50 دقیقه به فرودگاه این شهر رسیدند.

کاپیتان پرواز در ابتدا و انتهای پرواز خبر حضور ملی‌پوشان در هواپیما را اعلام کرد که مورد تشویق سایر مسافران قرار گرفت و در پایان هم برای بازیکنان تیم ملی در جام جهانی آرزوی موفقیت کرد. بازیکنان تیم ملی پس از یک ساعت و 30 دقیقه توقف در دبی و در ساعت 8:30 پرواز طولانی و 15 ساعته خود به سمت سائوپائولو را آغاز کردند.

بازیکنان تیم ملی به محض ورود به هواپیما و استقرار در صندلی‌های خود به استراحت پرداختند و پس از نزدیک شدن به شهر سائوپائولو در داخل هواپیما، لباس‌های فرم خود را پوشیدند و پس از فرود هواپیما در فرودگاه سائوپائولو مورد استقبال مسئولین فیفا و محمد قانع زاده، سفیر ایران در برزیل و همکاران وی در باند فرودگاه قرار گرفتند.

تعداد زیادی از خبرنگاران که برای تهیه خبر به فرودگاه آمده بودند به صورت کاملا منظم در گوشه‌ای که برای آنها در نظر گرفته شده بود قرار داشتند و پس از درخواست مصاحبه، کارلوس کروش، سرمربی تیم ملی به نمایندگی از کاروان ایران دقایق کوتاهی با آنها صحبت کرد و پس از آن به داخل فرودگاه رفت و در بخش CIP و پس از پذیرایی مختصر، کلیه اقدامات مربوط به تحویل بار و تایید گذرنامه‌ها انجام شد.

در این میان و بنا بر اعلام قبلی فیفا در اتاق مجاور CIP لباس تیم ملی ایران قرار داشت و همه بازیکنان تیم ملی موظف به امضای آن بودند تا در موزه جدید فیفا قرار بگیرد.
پس از انجام تشریفات مربوط به فرودگاه، بازیکنان تیم ملی وارد اتوبوس هیوندایی تیم ملی شدند که شعار "افتخار پارس" و پرچم ایران برروی آن نقش بسته بود و به سمت هتل محل اقامت خود رفتند و در بدو ورود مورد استقبال کودکانی قرار گرفتند که با لهجه‌ای زیبا و با پرچم ایران و به فارسی به کاروان ایران خوشامد گفتند؛ «خوشامدید به برزیل»

پس از ورود به هتل، شهردار سائوپائولو به همراه همسرش در محل هتل ایران حاضر شد و ضمن اهدای پرچم برزیل به کی‌روش با اعضای تیم ملی ایران عکس یادگاری گرفت.

از نکات جالب توجه حضور پلیس فدرال، ایالتی و فضای شدید امنیتی اطراف فرودگاه و در مسیر هتل و همچنین داخل هتل و محیط پیرامونی آن بود که جلب توجه می‌کرد. در بدو ورود بازیکنان به هتل تعدادی از ایرانی‌های هوادار تیم ملی به محل هتل آمده و تیم ملی را تشویق کردند. 2 افسر امنیتی از سوی کشور برزیل از بدو ورود تیم ملی و یک رابط فیفا با تیم ملی همراه بودند.

بازیکنان تیم ملی به محض ورود به هتل و استراحتی کوتاه و صرف شام کار خود را با تماشای دسته جمعی دیدار تیم ملی نیجریه و یونان در کنار کادر فنی تیم ملی و کروش آغاز کردند.(سایت فدراسیون فوتبال)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها