حضور مجری تلویزیون ملی تاجیکستان در فینال

«قند پهلو» از امشب وارد مرحله نیمه نهایی می شود

سری جدید برنامه «امروز هنوز تموم نشده» به مناسبت اعیاد شعبانیه از امروز به مدت سه روز ساعت 16:15 روی آنتن شبکه اول سیما می رود.
کد خبر: ۶۷۹۷۷۱
ویژه برنامه «امروز هنوز تموم نشده» برای اعیاد شعبانیه

سری جدید از برنامه تلویزیونی «امروز هنوز تموم نشده» به کارگردانی و تهیه کنندگی احسان ارغوانی از امروز ساعت 16:15 به طور زنده و به مناسبت اعیاد شعبانیه در سه قسمت از شبکه اول سیما پخش خواهد شد.

برنامه در هفته جاری استثنائاً تا سه شنبه پخش می شود و از هفته آینده مطابق معمول از شنبه تا پنجشنبه روی آنتن می رود. تیتراژ برنامه توسط سه خواننده مطرح خوانده شده که از هفته آینده پخش می شود. دکور برنامه نیز توسط محمدمهدی قاسمی ساختاری منحصر به فرد داشته و حال و هوای متفاوتی با دکور پیشین این برنامه دارد. پدرام کریمی نیز مانند سری گذشته این برنامه اجرای سری جدید را برعهده دارد.

ضمن اینکه به احتمال فراوان یک مجری خانم دیگر نیز در کنار کریمی قرار می گیرد که بزودی قطعی خواهد شد. آیتم های برنامه نیز به طور کامل تغییر کرده اند و گروه تولید این برنامه در حال حاضر مشغول ساخت چند آیتم با حال و هوایی جدید هستند. دعوت از مهمانان مختلف از حوزه های هنری، اجتماعی، سیاسی و... طبق روال گذشته این برنامه در سری جدید نیز ادامه خواهد داشت.

ضمن اینکه قرار است در این برنامه از چهره های موفق در حوزه های مختلف نیز دعوت به عمل آید. «امروز هنوز تموم نشده» در گروه اجتماعی شبکه اول سیما تولید خواهد شد. (روابط عمومی شبکه یک)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها