« گاهی اوقات پدرم کمی وقت می گذاشت و درباره فوتبال صحبت می کردیم. هر بار انگار روی ماه راه می رفتیم . خب پدرم بود. یک روز گفت : زالاتان الان وقتشه برای یک باشگاه بزرگ بازی کنی! » پسری که این مخاطب پدر این داستان بود به حرف پدرش عمل کرد و آنوقت به یک ستاره تبدیل شد.
کد خبر: ۶۷۹۱۲۱
من زالاتان هستم

حالا چه آنها که طرفدار یوونتوس هستند، چه طرفدارهای اینترمیلان، چه آژاکس، چه مالمو، چه بارسلونا و چه پاریس سن ژرمن، حتما زالاتان را می شناسند این فوروارد بوسنیایی تبار که در تیم ملی سوئد نیز سال ها بازی کرده است میلیون ها هواخواه در دنیا دارد که شمار زیادی از آنها نیز در ایران هستند.

به همین علت ما کتاب « من زالاتان هستم » را که نوشته این فوتبالیست و دیوید لاگرکرنتز است و ماشالله صفری و طاها صفری آن را ترجمه کرده اند ، به شما معرفی می کنیم تا اگر طرفدار این فوتبالیست هستید درباره زندگی اش اطلاعات تازه ای به دست بیاورید.

اطلاعات کتاب « من زالاتان هستم » فقط مربوط به زندگی خصوصی زالاتان نیست و پشت صحنه‌هایی از حال و هوای او در بازی های مهمش را هم توصیف می کند. این کتاب را انتشارات گلگشت منتشر کرده است و قیمت آن 15800 تومان است.برای سفارش هم می‌توانید با شماره تلفن 33982888 تماس بگیرید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها