کد خبر: ۶۷۸۶۲۹
پنجعلی، عابدزاده و پسر در بازی فوتبال با بیماران بیمارستان کودکان

بیماران مرکز طبی کودکان تهران امروز شاهد صحنه‌های به یاد ماندنی از احساسات انسانی بود، هنگامی که کودکان بستری در این بیمارستان از شادی قرار گرفتن کنار محمد پنجعلی و احمدرضا عابدزاده به میدان رفتند.

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد پنجعلی، احمدرضا و امیر عابدزاده امروز با حضور در بیمارستان کودکان تهران در جمع کودکان این مرکز درمانی حضور پیدا کردند. آنها همراه با تعدادی دیگر از اهالی فوتبال مانند؛ عزیزاله محمدی، رئیس سابق سازمان لیگ فوتبال و محمد صادق درودگر در بازی فوتبال این کودکان حاضر شدند. این حضور در حالی اتفاق افتاد که به گفته حاضران، موضوع به اطلاع بچه‌ها نرسیده بود تا با دیدن محمد پنجعلی، احمدرضا عابدزاده و فرزندش غافلگیر شده و به ابراز احساسات بپردازند.

در جریان این بازی، صحنه‌های دیدنی رقم خورد که احساسات حاضران را بر انگیخته بود. پنجعلی در یک تیم و احمدرضا عابدزاده در تیم مقابل قرار داشتند. امیر عابدزاده هم دروازه‌بان تیمی بود که عقاب آسیا در آن قرار داشت.

در یک صحنه احمدرضا عابدزاده در حالی دیده می‌شد که ویلچر کودکی را که توپ بین پاهایش بود، هدایت می‌کرد و از میان بازیکنان حریف می‌گذراند تا گل بزند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مسعود اسماعیلی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
۰
۰
سلام ٬ با خواندن این خبر اشك در چشمانم جمع شد و خوشحال از این كار نیك. از این دوستان تشكر میكنم.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها