پس از درخشش در مقابل مونته نگرو

تمجید بلیچرریپورت از عملکرد شاگردان کروش

سایت آمریکایی بلیپر ریپورت عملکرد شاگردان کارلوس کروش مقابل تیم ملی مونته نگرو را ستود.
کد خبر: ۶۷۷۹۱۷
تمجید بلیچرریپورت از عملکرد شاگردان کروش

سایت جام جم ورزشی - پایگاه اینترنتی بلیچرریپورت در گزارشی درباره تیم ملی ایران نوشت: ایران در بازی برابر مونته نگرو بازی خوبی به نمایش گذاشت و نشان داد شرایط خوبی دارد. آنها چندین موقعیت گلزنی برابر مونته‌نگرو از دست دادند.

ایران در بازی برابر مونته‌نگرو نشان داد در خط دفاع و میانی قدرت زیادی دارد. آندرانیک تیموریان و جواد نکونام به عنوان دو بازیکن اصلی در خط هافبک تیم ملی ایران توانستند قدرت زیادی به تیم ملی ایران ببخشند. در کنار این دو بازیکن، اشکان دژاگه و مسعود شجاعی حضور دارند که قدرت هجومی تیم ملی ایران را افزایش داده است.

تنها نکته منفی در بازی‌های دوستانه اخیر ایران ضعف گلزنی در این تیم بوده است. درست است که رضا قوچان‌نژاد در 12 بازی ملی موفق شده 9 بار گلزنی کند اما به نظر نمی‌رسد این بازیکن گزینه مناسبی برای ایران باشد. به نظر می‌رسد سردار آزمون یا کریم انصاری‌فرد بتوانند گزینه‌های بهتری در ترکیب ایران در جام جهانی باشند.

درست است که ایران در رده نخست رده‌بندی فیفا در بین تیم‌های آسیایی قرار دارد، اما هنوز ضعف‌های زیادی در تیم ملی ایران دیده می شود که باید تا شروع جام جهانی رفع شود. ایران در انتخابی جام جهانی 2014 شرایط چندان خوبی نداشت اما به یکباره اوج گرفت و توانست جواز صعود به جام جهانی را بدست آورد.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها