سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:در شأن من نیست که با بازیکنی مذاکره کنم.
کد خبر: ۶۷۷۸۹۴
قلعه‌نویی:در شأن من نیست با بازیکن مذاکره کنم


امیر قلعه‌نویی روز گذشته پس از جلسه با افشارزاده در مورد این جلسه گفت: در این جلسه در مورد مسائل کاری حرف زدیم. من یک هفته پیش لیست بازیکنان مورد نیازم را به باشگاه دادم و قرار شد نظری جویباری کارها را پیگیری کند تا بازیکنان مورد نظر را به خدمت بگیرم.

وی ادامه داد: هر بازیکنی که جذب استقلال شود به صورت رسمی در سایت باشگاه اعلام می‌گردد اما این روزها چون فوتبال تعطیل است شایعات در مورد نقل و انتقالات داغ شده و طبیعی است که هر روز هر بازیکنی اعلام کند از هر تیم پیشنهاد دارد اما سایت باشگاه استقلال برای ما سندیت دارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص بازیکنانی که در روزنامه‌ها مصاحبه می‌کنند و می‌گویند از استقلال پیشنهاد دارند تصریح کرد: من 8 سال است که روزنامه نمی‌خوانم و باز هم می‌گویم که من لیست بازیکنان مورد نظرم را به مسئولان باشگاه داده‌ام و در شان من هم نیست که بخواهم با بازیکنی مذاکره کنم این کار، کار گروه اجرایی باشگاه است و در این 17 سال این کار را نکردم و نخواهم کرد.

قلعه‌نویی در مورد مشکلاتی که بر سر راه استقلال وجود داشته افزود: جا دارد که از زحمات فتح‌الله زاده وامیری تشکر کنم اما امسال راهکارهای باشگاه عوض شده به طوری که ما سال قبل همین موقع مشکلات مالی داشتیم اما امسال اینگونه نیست. در زمانی که فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال بود پول در باشگاه نبود و ما اذیت می‌شدیم اما با هیات مدیره جدید کارها آسان‌تر شده و بازیکنان مدنظرمان را جذب تیم خواهیم کرد تا از 20 خرداد هم تمریناتمان را آغاز کنیم.ما درتیم تغییراتی داریم اما هر زمانی که نهایی شد آن را اعلام خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان در مورد مسدود بودن حساب این باشگاه گفت: من فقط درباره مسائل فنی و مستطیل سبز حرف می‌زنم واگر صحبت در این باره دارید باید از مسئولان باشگاه بپرسید.(فارس )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی اس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
۰
۰
خدا به همراهت امیر خان

نیازمندی ها