حاشیه های لیگ قهرمانان اروپا

واکنش غول های رسانه ای به دسیمای رئال/عکس

رئال مادرید دهمین قهرمانی خود "لادسیما " را در لیسبون پرتغال با پیروزی بر همشهری خود اتلتیکو مادرید جشن گرفت .
کد خبر: ۶۷۷۲۲۲
سمفونی "لادسیما "ی کهکشانی ها در لیسبون

به گزارش جام جم ورزشی ، در فینال لیگ قهرمانان اروپا که فینالی تمام مادریدی بود ، تیم رئال مادرید از شکست پیروزی ساخت تا با یک پیروزی بزرگ ، فاتح بزرگ جدال مادریدی ها باشد .

در این بازی شاگردان دیه گو سیمونه سرمربی آرژانتینی و موفق اتلتیکو مادرید در حالی که تا ثانیه های پایانی بازی با تک گل دیه گو گودین از حریف سرشناس خود پیش بودند اما تسلیم مدافع پیش تاخته مادریدی ها شدند تا با تساوی 1-1 دو تیم در پایان 90 دقیقه ،کار به دو وقت اضافه کشیده شود .

و ناجی کهکشانی ها کسی نبود جز سرخیو راموس که با ضربه سر خود رئال را به بازی برگرداند تا با توجه به دو گلی که در دیدار نیمه نهایی و در برابر بایرن مونیخ زده بود ، نقشی ویژه در قهرمانی کهکشانی ها ایفا کند .

هر چند در وقت اضافی اول گلی از خط دروازه ها عبور نکرد، اما در 15 دقیقه دوم رئال مادرید سه گل زدند تا حسابی یاران سیمونه آرزانتینی را در تیم اتلتیکو خلع سلاح کنند.

گرت بیل ابتدا با ضربه سر خود گل دوم را زد تا شادی را به جمع رئالی ها بیاورد . این گل روی حرکت خوب دی ماریا به ثمر رسید . چند دقیقه بعد از این گل مارسلو نیز با ضربه دیدنی خود دروزاه اتلتیکو را فرو ریخت تا گل کریس رونالدو از روی نقطه پنالتی،حسن ختامی با شکوه برای قهرمانی رئال در لیگ قهرمانان اروپا باشد . با این قهرمانی کهکشانی ها" لا دسیما" را برای خود معنا کردند و کارلو آنچلوتی مربی سرشناس ایتالیایی نیز به سومین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا دست یافت .

قهرمانی‌های رئال مادرید:
1955-56
1956-57
1957-58
1958-59
1959-60
1965-66
1997-98
1999-2000
2001-02
2013-14

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها