رییس جمهور سوریه در دیدار با دیمیتری راگوزین معاون نخست وزیر روسیه گفت: پوتین توانست نقش روسیه را در عرصه بین المللی پررنگ کند.
کد خبر: ۶۷۶۹۲۸
اسد: پوتین نه تنها سوریه، بلکه کل خاورمیانه را نجات داد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری روسی ایتارتاس، بشار اسد رییس جمهور سوریه روز 24 می (امروز، سوم خردادماه 93) با تمجید از اقدام ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه در خصوص چهارمین وتوی ضد سوری وی، گفت: پوتین با این اقدام خود نه تنها سوریه، بلکه کل خاورمیانه را نجات داد.

اسد تصریح کرد: رییس جمهور روسیه توانست نقش این کشور را در عرصه بین المللی حتی از زمان اتحاد جماهیر شوروی هم بالاتر ببرد.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) نیز گزارش داد که بشار اسد امروز صبح، میزبان هیاتی از سوی دولت روسیه به ریاست دیمیتری راگوزین معاون نخست وزیر آن کشور و رییس کمیته مشترک همکاری تجاری، اقتصادی، علمی و هنری بین دو کشور بود.

راگوزین در این دیدار بر اهمیت سفر هیات روسی به سوریه پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری که قرار است روز سوم ژوئن (13 خردادماه 93) برگزار شود، تاکید کرد.

وی تاکید کرد که روسیه «خواستار جهانی چند قطبی است و با انقلاب های رنگی با هدف آشوب سازی مخالف است.»

راگوزین تصریح کرد: امیدواریم که انتخابات سوریه در آرامش برگزار شود و تردیدی درباره قانونی بودن انتخابات و تعیین رییس جمهوری که حامی آشتی باشد، نداریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها