چهارمین قسمت از سری دوم برنامه تلویزیونی سکه با عنوان «دستم بگرفت و پا به پا برد...تا شیوه کار کردن آموخت» روز سه شنبه 30 اردیبهشت ماه ساعت 16.30 دقیقه از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.
کد خبر: ۶۷۵۱۳۴
بازار کارآفرینی در شبکه 3 «سکه» می شود

مجموعه مستند "سکه" که پخش آن از اوایل اردیبهشت ماه آغاز شده است، در تازه ترین قسمت خود با بررسی زندگی یک جوان کوشا در جهت ترغیب این گروه سنی به کار و فعالیت اقتصادی می پردازد. این قسمت داستان زندگی جوانی را در بر می گیرد که از 7 سالگی شروع به کار کرده و اکنون به عنوان کارآفرینی موفق به فعالیت خود ادامه می دهد. وی در این برنامه از چالش ها و دشواری هایی که در مسیر رسیدن به موقعیت فعلی اش پشت سر گذاشته می گوید و جریان زندگی اش به عنوان الگویی برای معرفی به جوانان ارائه می شود.

این برنامه در سری دوم خود که در 13 قسمت 25 دقیقه ای همچنان مراحل تولید خود را پشت سر می گذارد، با استفاده از نظرات و دیدگاه های جوانان و بر اساس مصادیقی از زندگی روزمره آنان به آسیب شناسی رفتارهای اقتصادی مردم و تاثیرات منفی و مثبتی می پردازد که در پی دارد.

تهیه کنندگی این مجموعه مستند را شیرین ترکمندی برعهده دارد و خود او نیز نگارش آن را انجام داده است.

برخی دیگر از عوامل و دست اندرکاران این برنامه تلویزیونی نیز عبارتند از:

گروه تحقیق و پژوهش: شیرین ترکمندی، شهرام ترکمندی و پروانه جعفرخانی، مشاور هنری: مصطفی ربیعی، تدوین: مجید علی آتشی، تصویربردار: ایوب احمدی و...

مجموعه مستند سکه کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه سه سیماست. (روابط عمومی شبکه سه سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها