یک روز پس از تاکید رییس‌جمهور بر تقویت شبکه‌های اجتماعی فارسی‌زبان ، سایت رسمی ریاست جمهوری (پرزیدنت) در شبکه اجتماعی داخلی «کلوب» صفحه رسمی ایجاد کرد.
کد خبر: ۶۷۵۱۰۱
روحانی به «کلوب» رفت

دیروز همچنین صفحه رسمی پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر ریاست جمهوری در سرویس اشتراک ویدئویی «آپارات» در فضای مجازی راه‌اندازی شد.

دستگیری عوامل بمبگذاری سال

با پیگیری‌های اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان آذربایجان غربی، یک تیم تروریستی در شهرستان مهاباد شناسایی شد و سه نفر از اعضای آن دستگیر شدند.
به گزارش روابط عمومی وزارت اطلاعات، عوامل دستگیر شده این تیم تروریستی در سی و یکم شهریور 1389 به بمبگذاری در میان زنان و کودکانی که برای دیدن مراسم رژه نیروهای مسلح در شهرستان مهاباد به خیابان آمده بودند، اقدام کردند که بر اثر انفجار، 12 نفر شهید و بیش از 40 نفر زخمی شده بودند.

براساس اعترافات بازداشت‌شدگان، آموزش، تجهیز و تامین مالی این تیم تروریستی از سوی عوامل دشمنان در منطقه و از سوی گروهک تروریستی کومله انجام شده است.

فرمانده دفاع هوایی سوریه کشته شد

منابع امنیتی سوریه از کشته شدن فرمانده دفاع هوایی ارتش سوریه در جریان درگیری‌های دمشق خبر دادند.

به گزارش ایسنا، منابع امنیتی سوری با اعلام این خبر تاکید کردند که فرمانده دفاع هوایی ارتش سوریه در جریان درگیری‌های یک هفته گذشته در حومه دمشق جان خود را از دست داده است.

روایت رضایی از سرنوشت 2 جریان

محسن رضایی در یادداشتی با بیان این‌که از ابتدای انقلاب، یک جریان جناحی و یک جریان انقلابی در کشور به‌وجود آمد به بررسی سیر تحولی این دو جریان در 35 سال گذشته پرداخت.

وی در بخشی از این یادداشت نوشت: درسال‌های اخیر، ضعیف شدن مرزهای انقلابی وجناحی باعث شد که جریان انقلابی با جناح اصولگرا یکی فرض شود.بدترین دوران جریان انقلابی دوران آقای احمدی نژاد بود که بسیاری آن‌را ظهور مجدد جریان انقلابی تلقی کردند، درحالی‌که همه مشاهده کردند که چنین مساله‌ای به‌وقوع نپیوست.

رضایی افزوده است: هردو جریان از ریل خارج شده و در آستانه فروپاشی هستند. عده ای نامحرم ومخالف نظام وانقلاب از این شرایط سوء استفاده کرده، وارد جامعه سیاسی ایران شده و در اداره کشور نفوذ کرده اند.

تکذیب یک خبر از سوی نیروی هوایی

در پی انتشار خبری با تیتر «خلبانی که هواپیمای ریگی را نشاند»، روابط عمومی نیروی هوایی ارتش با بی‌اعتبار دانستن این خبر اعلام کرد: انتشار هرگونه جزئیاتی از این دست از عملیات هوایی دستگیری شرور عبدالمالک ریگی و ذکر اسامی خلبانان شرکت‌کننده در این عملیات، مردود بوده و واقعیت ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها