مهاجم تیم فوتبال خوزستان مدعی شد به خاطر پرسپولیس از یک میلیارد تومان گذشته است .
کد خبر: ۶۷۴۶۸۵
رضایی: به خاطر پرسپولیس از یک میلیارد گذشتم

غلامرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، در مورد حذف فولاد خوزستان از لیگ قهرمانان آسیا، دلایل بروز این اتفاق، تصمیمش برای فصل بعد و ... صحبت‌های زیر را انجام داد:

-چه شد که فولاد از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد؟

تیم ما بی‌تجربه بود و تا همین جا هم که بالا آمدیم، یعنی عملکرد خوبی داشته‌ایم. فکر می‌کنم آبرومندانه از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدیم و تجربه خوبی کسب کردیم.

- حذف شدن بدون شکست چه طعمی دارد؟

حذف شدن همیشه سخت است اما واقعاً می‌توانستیم السد را شکست دهیم. فولاد مقابل السد کامل نبود و چند بازیکن مصدوم داشتیم. السد هم با تمام قدرت به اهواز آمده بود و با استفاده از فرصت‌های خود پیروز شد.

- خیلی‌ها می‌گویند سوشا مکانی مقصر حذف فولاد از آسیاست ...

نه اینطور نیست. سوشا روزهای خوبی با فولاد داشته و در بازی‌های زیادی ناجی تیم ما بوده است. شاید اگر مکانی اشتباه نمی‌کرد یک نفر دیگر مرتکب اشتباه می‌شد. باز هم می‌گویم بازیکنان فولاد کم‌تجربه بودند و ما در نهایت چوب همین کم‌تجربگی را خوردیم.

- بازیکنان فولاد تحت تأثیر رائول گونزالس قرار نگرفته بودند؟

فکر نمی‌کنم این اتفاق افتاده باشد. هر بازیکنی که به میدان می‌رود به فکر پیروزی تیمش است و مسائل دیگر در عملکرد او نمی‌تواند تأثیرگذار باشد. البته باید بگویم رائول در بازی برگشت خیلی خوب بازی کرد و از عوامل صعود تیمش بود.

- اگر مصدوم نمی‌شدی بازهم فولاد حذف می‌شد؟

نمی‌خواهم بگویم اگر من بودم فولاد حذف نمی‌شد ولی اگر بودم مطمئنم بهتر بازی می‌کردیم. در بازی رفت با السد همان دقایق ابتدایی مصدوم شدم و در بازی برگشت هم که نبودم. متأسفانه دو بازی بسیار مهم تیمم را از دست دادم و نتوانستم مقابل السد توانایی‌هایم را نشان دهم. من با بازیکنان فولاد هماهنگ بودم و اگر در میدان حضور داشتم می‌توانستم برای تیمم مثمرثمر باشم.

- چرا السدی‌ها در بازی رفت خشن بازی می‌کردند؟

این از هوش بالای آنها بود. آن بازیکنی که مرا مصدوم کرد، در بازی برگشت هم گل زد و هم پاس گل داد و چند بازیکن دیگر ما را هم مصدوم کرد.

-برای فصل بعد چه تصمیمی داری؟

فعلاً که فصل نقل و انتقالات شروع نشده، من هم برای فصل بعد تصمیم خوبی می‌گیرم.

- این تصمیم خوب بازگشت به پرسپولیس است؟

باید ببینم قسمت چه می‌شود اما همانطور که گفتم بهترین تصمیم را می‌گیرم.

-یعنی امکان دارد به پرسپولیس برگردی؟

هر اتفاقی ممکن است رخ دهد!

-از پرسپولیس چقدر طلب داری؟

دقیقاً نمی‌دانم.

- یک میلیارد می‌شود؟

نه اما فکر می‌کنم حدود 500 میلیون طلبکارم.

-چرا هیچ وقت به این موضوع اشاره نکرده بودی؟

من پرسپولیسی هستم و هیچ وقت برای این تیم حاشیه درست نکرده‌ام. آن زمانی که به پرسپولیس آمدم قید 500 میلیون تومان را زدم و وقتی هم که جدا شدم به همین اندازه طلب داشتم. من هیچ وقت این حرف‌ها را نگفته بودم، چون پرسپولیس را دوست داشته و دارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها