حرف و حدیث ها باعث چنین اتفاقی شد

اتهام معتادی به این فوتبالیست او را محو کرد

هافبک پیشین تیم‌های پاس تهران و استقلال که زودتر از حد تصور از فوتبال محو شد، معتقد است که انتخاب‌های اشتباه و مصدومیت باعث چنین اتفاقی شد.
کد خبر: ۶۷۴۶۱۴
اتهام معتادی به این فوتبالیست او را محو کرد

میثم منیعی در مورد اینکه چرا به یکباره از سطح اول فوتبال ایران کنار رفت گفت: «مصدومیت کتف یک دلیل بزرگ بود، من 6 بار عمل جراحی انجام دادم و حتی این اواخر به آلمان هم رفتم. در آنجا پیوند استخوان انجام شد و عمل جراحی خوب بود ولی وضعیتم دیگر مثل گذشته نیست. در 17 سالگی در سطح اول فوتبال ایران بازی کردم اما متاسفانه مصدومیت بدی سراغ من آمد و انتخاب‌هایی نیز داشتم که اشتباه بود.»

او ادامه داد: «نباید از استقلال جدا می‌‌شدم و به مس کرمان می‌‌رفتم. انتخاب شاهین بوشهر هم اشتباه بود و من در شرایطی جدا شدم که با تراکتورسازی قرارداد داشتم. برای این تصمیمات با دوستانم مشورت کردم ولی فکر می‌‌کنم آنها هم راه درست را به من نشان ندادند. واقعا دوست داشتم دوباره به فوتبال برگردم و اگر شرایط دستم خوب بود این کار را انجام می‌دادم.»

هافبک پیشین پاس تهران خاطرنشان کرد: «این روزها وقتی فوتبال می‌بینم احساس خوبی ندارم و معتقدم فوتبال ایران از لحاظ فنی نسبت به سال‌های گذشته ضعیف شده و همه چیز به دوندگی خلاصه شده است. یادم می‌آید در سال 83 تیمی مثل پاس تهران 30 بازیکن خوب به فوتبال ایران معرفی کرد و حتی بازیکنان امید پاس هم در لیگ‌ برتر بازی می‌کردند.»

منیعی در مورد شایعاتی که قبلا مبنی بر معتاد شدن او مطرح شد گفت: «من در این فوتبال هیچ وقت نخواستم به کسی باج بدهم ولی بسیاری از بزرگان فوتبال ایران را که همیشه ادعا می‌کردند، با چشمان خودم دیدم که باج دادند. اول از همه این شایعه مطرح شد که من شاهین بوشهر را بستم و میلیون‌ها تومان پول گرفتم. آن حرف و حدیث‌ها خیلی اذیتم کرد این در حالی است که خودم از شاهین جدا شدم و 8 ماه در استرالیا بودم اما این حرف و حدیث‌ها در مورد من مطرح شد.»

وی افزود: «وقتی می‌‌خواهند در فوتبال یک نفر را زمین بزنند 3 حالت بیشتر ندارد. یا می‌‌گویند فلان بازیکن مشکل اخلاقی دارد، یا دزد است و یا معتاد. آنهایی که شایعه معتاد بودنم را مطرح کردن انسان نبودند و بابت این مسائل فقط می‌ توانم تاسف بخورم. باز هم می‌‌گویم که اگر دستم مشکل نداشت بازی می‌‌کردم تا خیلی چیزها ثابت شود.»(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها