اسطوره رئال مادرید به نیویورک کاسموس پیوست

این رائول تمام نشدنی

شب پرماجرای رائول در فرودگاه اهواز

دلخوری خوزستانی ها از اسطوره رئال مادرید

رائول گونزالس ستاره پا به سن گذاشته تیم السد قطر شب گذشته به همراه تیمش وارد ایران شد.
کد خبر: ۶۷۳۱۲۳
دلخوری خوزستانی ها از اسطوره رئال مادرید

سایت جام جم ورزشی - رائول که در مرتبه قبلی به همراه تیم السد به اصفهان سفر نکرده بود این بار برای بازی در مرحله حذفی به اهواز آمده است.
خبر حضور رائول در اهواز باعث شد روز گذشته صدها هوادار فوتبال در فرودگاه اهواز حضور به هم برسانند تا این بازیکن جذاب اسپانیایی را از نزدیک ببینند. در عین حال عکاس های پرتعدادی هم در محوطه فرودگاه حاضر بودند تا از ورود تیم السد و البته رائول گونزالس عکس بگیرند، اما کارها مطابق انتظار پیش نرفت و پس از حضور ناگهانی نیروی انتظامی در قسمت گذرنامه عکاسان به عقب رانده شدند تا در جای دیگری کارشان را انجام بدهند. اتفاقی که باز هم رخ نداد و با توجه به ازدحام هواداران و تعجیل السدی ها برای رسیدن به هتل آنها تنها چند فرمی در نور بعد از رائول عکاسی کردند در این بین فقط خبرنگار شبکه خبر مصاحبه کوتاهی با رائول انجام داد. جالب این بود که مدیررسانه ای السد اجازه نمی‌ داد کاپیتان تیمش بیشتر از 2 دقیقه مقابل دوربین حرف بزند ... اما جالب ترین موضوع در این ورود آشفته رفتار نه چندان جالب آقای کاپیتان در لحظاتی بود که طرفداران فوتبال در اهواز می‌ خواستند با وی عکس بیاندازند. آنهایی که خود را به زحمت به رائول رسانند با استقبال گرم وی مواجه نشدند، او حساس، ناراحت یا خسته میلی به این کار نشان نمی‌ داد و اغلب به هنگام عکس ها سرش را پایین می‌ انداخت. این واکنشی بود که فوتبالی های اهواز خیلی درباره اش صحبت کرده اند ...
کاروان 44 نفره تیم السد از فرودگاه به هتل پارس رفته اند. امروز خبرنگاران خوزستانی منتظرند رائول گونزالس در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شود به سوالات آنها پاسخ بدهد.(آی اسپورت)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها