تیم ملی بدون دردسر راهی اردوی اتریش شد

در انتظار سورپرایز کروش

گفت و گوی موشک با مجله ورلدساکر

مهدوی‌کیا: کروش مرد روزهای سخت است

زننده گل دوم ایران به آمریکا در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه سرمربی پرتغالی ایران را مرد روزهای سخت توصیف کرد.
کد خبر: ۶۷۲۴۹۵
مهدوی‌کیا: کروش مرد روزهای سخت است

سایت جام جم ورزشی - تیم ملی فوتبال کشورمان که چهارمین حضورش در رقابت‌های جام جهانی را تجربه خواهد کرد در گروه F با تیم‌های آرژانتین، نیجریه و بوسنی‌و‌هرزگوین همگروه است و مأموریت دشواری برای رسیدن به دور حذفی این تورنمنت دارد.

مهدی مهدوی‌کیا، بازیکن پیشین تیم‌ ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با مجله «ورلد ساکر» گفت: ما همه انتظار این را داشتیم که تیم ملی ایران به مرحله پایانی جام جهانی 2014 برزیل برسد ولی صادقانه باید بگویم که کارلوس کی‌روش در سه بازی آخر تیم ملی در مرحله انتحابی جام جهانی 2014 دست به کار شگفت‌انگیزی زد. او مرد روزهای دشوار است.

مهدوی‌کیا که خود در جام‌ جهانی 1998 فرانسه و جام جهانی 2006 آلمان حضور داشته است، تصریح کرد: مهار سه مهاجم آرژانتین یکی از دشوارترین وظیفه بازیکنان تیم ملی است ولی آنها باید در کنار یکدیگر باشند و با اتحاد بازی کنند.

وی اظهار داشت: روی کاغذ ما حداقل چند مایل از حریفان خود عقب‌تر هستیم ولی هرگز نمی‌توان حدس زد که در جام جهانی چه اتفاقاتی خواهد افتاد، درست همانند کاری که سنگال (با شکست فرانسه) در جام جهانی 2002 انجام داد. همه امید دارند تا ایران بتواند در برزیل از اعتبار فوتبال آسیا دفاع کند.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سامان
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
۰
۰
باعث تعجب است كه آقای مهدوی كیا كه در مورد كروش صحبت می كند حتی برای یك بار در خصوص علی كریمی و آن خداحافظی ناگهانی كه بخاطر رفتاری بود كه در فینال جام حذفی با آقای مهدوی كیا شده بود صحبت نكرده و هیچ وقت از جادوگر حمایت نكرده است . زنده باد جادوگر

نیازمندی ها