از سقوط دانیل داوری تا درگیری جباری با هم تیمی اش

شب پرماجرای لژیونرهای ایرانی

لژیونرهای ایرانی شب پرماجرایی را پشت سر گذاشتند. یکی از آنها با تیمش به دسته پایین تر سقوط کرد و یکی دیگر با تیمش در آستانه صعود به دسته بالاتر قرار گرفت. جباری هم با هم تیمی اش درگیری پیدا کرد!
کد خبر: ۶۷۲۴۹۲
شب پرماجرای لژیونرهای ایرانی

سایت جام جم ورزشی - خلاصه ای از عملکرد لژیونرهای ایرانی با تیم هایشان را در ادامه بخوانید:

بیت آشور با تیمش پیروز شد

استیون بیت آشور مدافع ایرانی ونکوور وایتکپس با تیمش در خانه کلمبوس کرو به برتری به برتری رسید.

هفته دهم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای آمریکا با انجام چهار دیدار آغاز شد که در آن ونکوور وایتکپس موفق شد در خانه کلمبوس کرو با حساب یک بر صفر به برتری برسد.

تنها گل این دیدار را اریک هورتادو در دقیقه 38 وارد دروازه تیم میزبان کرد تا تیمش با 16 امتیاز به رده چهارم صعود کند. کلمبوس هم با 12 امتیاز ششم است.

در این دیدار استیون بیت آشور به شکل کامل در ترکیب تیمش بازی کرد و در دقیقه 93 نیز از داور کارت زرد گرفت. به نظر می‌رسد این آخرین حضور بیت آشور در ترکیب تیم باشگاهی‌اش است و او به زودی راهی اردوی اتریش می‌شود تا به سایر ملی پوشان بپیوندد.

درگیری جباری با هم تیمی اش

تیم الاهلی در حضور هافبک ایرانی خود از رسیدن به فینال مسابقات امیر کاپ قطر باز ماند.

مرحله نیمه نهایی امیر کاپ قطر شب گذشته پیگیری شد که طی آن تیم فوتبال الاهلی با قبول شکست در ضربات پنالتی برابر السیلیه از رسیدن به فینال این مسابقات باز ماند.

مجتبی جباری هافبک ایرانی تیم الاهلی از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت. سایت الکاس در گزارش این بازی از درگیری جباری با یکی از هم تیمی‌هایش خبر داده و نوشته است: در دقیقه 63 درگیری شدیدی بین بازیکنان الاهلی یعنی مجتبی جباری و عبد الرحمن محمد که در دقیقه 61 به بازی آمده بود به وجود آمد. میلان ماچالا سرمربی الاهلی نیز بعد از این برخورد تصمیم گرفت جباری را تعویض کند و وی در دقیقه 66 جای خود را به بلال عبدالرحمن داد.

بازگشت شجاعی به لالیگا؟

لاس پالماس در حضور مهاجم ایرانی خود موفق شد تنه‌ریف را با یک گل شکست دهد و به صعود به لیگا نزدیک‌تر شود.

هفته‌ سی و هشتم رقابت‌های لیگ دسته دو اسپانیا شب گذشته (شنبه) با برگزاری هفت دیدار آغاز شد که در حساس‌ترین بازی لاس پالماس که مسعود شجاعی، بازیکن ایرانی را در اختیار دارد موفق شد تنه‌ریف را با یک گل شکست دهد. تک گل این دیدار را ویسنته گومس در دقیقه‌ 91 به ثمر رساند.

لاس پالماس با کسب پیروزی در این دیدار 60 امتیازی شد و پس از دپورتیوو لاکرونیا و ایبار در رده سوم جدول رده‌بندی جای گرفت.
دو تیم نخست لیگ دسته دو اسپانیا به طور مستقیم به لیگا صعود می‌کنند و تیم‌های سوم تا ششم در پلی‌آف صعود به لیگا رقابت خواهند کرد.

دانیل با تیمش سقوط کرد

هفته سی و چهارم و پایانی فصل 2013 - 2014 بوندس لیگا آلمان دیشب با انجام 9 دیدار همزمان از ساعت 18:00 آغاز شد.

این در حالی بود که بایرن مونیخ از هفته‌های قبل قهرمانی خود را در این رقابت‌ها مسجل کرده بود، و مکان دوم دورتموند نیز قطعی شده بود. اما دو تیم شالکه با 61 و لورکوزن با 58 امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار داشتند که رقابت این دو تیم برای کسب سهمیه صعود مستقیم به لیگ قهرمانان اروپا بود اگرچه تیم‌های پنجم و ششم جدول یعنی ولفسبورگ و بروسیا مونشن‌گلادباخ نیز برای کسب سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان با لورکوزن رقابت داشتند گرچه این دو تیم صعود به لیگ اروپای خود را قطعی کرده بودند.

اما در پایین جدول سه تیم اینتراخت برانشوایگ باشگاه دانیل داوری دروازه‌بان ملی‌پوشمان، نورنبرگ و هامبورگ قرار داشتند که سقوط دو تیم از این سه تیم به صورت مستقیم به بوندس لیگا 2 باید مشخص می‌شد و نیز رقابت این سه تیم برای کسب حداقل رسیدن به پلی‌آف برای بقا در بوندس لیگا بسیار حساس بود گرچه شانس هامبورگ در بین این سه تیم برای رفتن به پلی‌آف از همه بیشتر بود.

دیدار دو تیم هوفن‌هایم و اینتراخت برانشوایگ با نتیجه 3 بر یک به سود هوفن‌هایم به پایان رسید.

داوری در این مسابقه در ترکیب اصلی تیمش قرار داشت و 90 دقیقه کامل بازی کرد.

تنها گل برانشوایگ که در حقیقت آخرین گل بوندس‌لیگایی اینتراخت برانشوایگ محسوب می‌شد نیز با پاس گل داوری رقم خورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حمید آبی
Canada
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
۰
۰
صد تا پاس گل هم بده حالا كه بلیطش برده و مورد لطف این چشم آبی قلدر قرار گرفته است!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها