آخرین اخبار از تغییرات و تحولات باشگاه استقلال تهران

قلعه نویی، این 7 بازیکن را نمی خواهد

در روزهایی که تکلیف مدیریت استقلال تهران مشخص نشده، مسلما رسانه ای شدن نام خروجی های این باشگاه قطعا خبرساز می شود.
کد خبر: ۶۷۲۲۸۹
قلعه نویی، این 7 بازیکن را نمی خواهد

به گزارش جام جم ورزشی، در شرایطی که بلاتکلیفی باشگاه استقلال در عرصه مدیریت به قوت خود باقیست ، سرمربی این تیم آخرین بررسی ها را برای لیست فصل آینده تیمش انجام می دهد.
سرمربی استقلال تهران ابتدا تصمیم گرفت ازمیان بازیکنان فعلی، افراد مورد نظر خود را انتخاب کند تا در روزهای آینده – با انتخاب تیم مدیریتی جدید - برای تمدید قرار با آنها مذاکره شود.
در این لیست نام نفرات شاخصی چون مهدی رحمتی، خسرو حیدری، حنیف عمران زاده، آرش برهانی،محمد قاضی، آندرانیک تیموریان و چند بازیکن دیگر دیده می شود. سرمربی استقلال نزدیک به 50 درصد از نفرات فصل گذشته خود را حفظ خواهد کرد.
اما قسمت خبرساز ماجرا در لیست خروجی های استقلال تهران است، لیستی که نام بازیکنانی چون پژمان نوری، سیاوش اکبرپور، ساموئل، اولادی، کبه، غلام نژاد ونیکبخت در آن به چشم می خورد.
قلعه نویی در گفت و گو با همکارانش تاکید کرده برای فصل آینده قطعا نظری روی این بازیکنان ندارد و آنها باید تیم فصل آینده شان را انتخاب کنند.
در این میان ابهاماتی نیز در خصوص دو بازیکن مطرح است؛ امیرحسین صادقی و هاشم بیک زاده دو بازیکنی هستند که در لیست ابتدایی قلعه نویی جایی ندارند.
در صورتی که استقلال در بازار نقل و انتقالات، خریدهای تازه ای در پست دفاع وسط و دفاع چپ داشته باشد، صادقی و بیک زاده رفتنی هستند اما اگر آبی پوشان به هر علتی نتواند در این پست خریدی داشته باشند، آنها در استقلال حفظ می شوند.
جالب اینجاست که این دو بازیکن هم اکنون ملی پوش هستند و احتمالا از مسافران کشور برزیل نیز خواهند بود.
اما در قسمت کادرفنی نیز امیر قلعه نویی تغییراتی در لیست استقلال ایجاد خواهد کرد.
از جمع کادرفنی فصل گذشته جدایی مجید صالح قطعی شده و ستار همدانی ، ایمان عالمی و کریم بوستانی نیز احتمالا جایی در تیم فصل آینده نخواهند داشت.
قلعه نویی قصد دارد برای فصل آینده مجددا از وجود هرمز آذرپور استفاده کند، مربی ای که سال ها در ایتالیا حضور داشته و از سال 82 تا 84 نیز در کادرفنی استقلال تهران حضور داشت، اما هیچ زمانی چهره او رسانه ای نشد.
در کنار آذرپور ، احتمال استفاده از جواد زرینچه نیز وجود دارد، هر چند که تا به امروز قلعه نویی مذاکره ای با این مربی برای آمدن به استقلال انجام نداده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
علی اس
France
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
۰
۰
امیر خان بامید خدا قهرمانی
دكتر مثبت
Germany
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
۰
۰
ای بابا. چرا ساموئل ؟! یكی از بهترینهای هافبك استقلاله :(
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها