نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی «شیار 143» عصر دیروز جمعه 19 اردیبهشت ماه در اکران ویژه ای از این اثر سینمایی که به کودکان کار اختصاص داده شده بود، حضور یافت.
کد خبر: ۶۷۲۱۷۶
«شیار 143» به نفع کودکان کار اکران شد

سهیلا جلودار زاده مشاور وزیر صنعت و معدن و سرپرست امور بانوان این وزارتخانه، فروغ علیپور رئیس موسسه خیریه حامیان کودک کار و رئیس مرکز علمی کاربردی خانه کارگر، اصغر همت از بازیگران و هنرمندان سینما، تئاتر و تلویزیون و علیرضا محجوب دبیر کل خانه کارگر طی مراسمی که از ساعت 16.30 در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد از نرگس آبیار نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی «شیار 143» تقدیر کردند.

در این مراسم همچنین مادران 5 شهید جاویدالاثر نیز حضور داشتند. در این برنامه که به همت جمعی از دانشجویان مرکز علمی کاربردی خانه کارگر برگزار شد، دو هدف عمده جمع آوری عوایدی به نفع کودکان کار و تجلیل از نرگس آبیار و مادران 5 شهید مفقودالاثر که سه تن از آنان در عملیات بیت المقدس جان باخته اند، دنبال شد.
در این جلسه همچنین سهیلا جلودارزاده نظرات و دیدگاه های خود را درباره پیام های فیلم «شیار 143» بیان کرده و این اثر سینمایی را تحسین کرد. فروغ علیپور نیز با اشاره به همین موضوع در شان مادران شهیدان نکاتی را بازگو کرد. در مراسم اکران و تقدیر روز گذشته بیش از 300 نفر از خانواده های ایثارگر حضور داشتند.
فیلم سینمایی «شیار 143» به تهیه کنندگی ابوذر پورمحمدی و محمدحسین قاسمی در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر 3 سیمرغ بلورین را از آن خود کرد و به عنوان بهترین فیلم از نگاه مردمی شناخته شد. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها