میزگرد رادیویی‌ها همزمان با جشنواره سیزدهم؛

رادیو هنوز هم بی‌رقیب است

حمید استیلی، بازیکن سابق تیم ملی و مربی فوتبال گفت: کارشناسان برنامه‌های ورزشی رادیو بدون حاشیه‌پردازی به ریشه‌یابی عمیق مسائل ورزشی می‌پردازند.
کد خبر: ۶۷۲۱۱۳
استیلی: رادیو کمتر به حاشیه‌ها می‌پردازد

استیلی درباره رادیو افزود: رادیو در میان دیگر رسانه‌ها از قدمت بیشتری برخوردار است و در سال‌های اخیر روند رو به رشدی را طی کرده است.

وی با اشاره به رشد کیفی برنامه‌های ورزشی در رادیو گفت: سال به سال بر کیفیت برنامه‌های رادیو افزوده شده و برنامه‌هایی خوب و مطلوب بویژه در حوزه ورزش تولید می‌شود.این مربی فوتبال با اشاره به ریشه‌یابی عمیق مسائل ورزشی در برنامه‌های رادیویی عنوان کرد: رادیو برنامه‌های بسیار خوب و تاثیرگذاری بویژه در حوزه ورزش تولید می‌کند و کارشناسان این برنامه‌ها بدون حاشیه‌پردازی به ریشه‌یابی مسائل و مشکلات حوزه ورزش کشور می‌پردازند.

این عضو سابق تیم ملی فوتبال ایران و مربی ورزشی افزود: رادیو به عنوان یک رسانه نقش مهمی در افزایش میزان آگاهی و ارتقای سطح کیفی زندگی انسان‌ها برعهده دارد، به نحوی که این رسانه در مدت زمان کوتاه اخبار، تحلیل‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و حتی برنامه‌های ورزشی و آموزشی مفید را به نحو شایسته‌ای به مخاطبان انتقال می‌دهد. (جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها