قلعه نویی به لورکوزن آمد، بقیه اش را نمی دانم

علی موسوی و پاسخ به یک ابهام تاریخی

علی موسوی می گوید: «وقتی من در لورکوزن بودم، قلعه نویی آمد ولی از بقیه اش دیگر خبر ندارم.»
کد خبر: ۶۷۰۹۷۰
علی موسوی و پاسخ به یک ابهام تاریخی

سایت جام جم ورزشی - این روزها که بعضی از پیشکسوت های استقلال با جنس مصاحبه های خود نشان می دهند قرار است به نیمکت این تیم برسند یا نه، علی موسوی مهاجم سابق آبی ها ترجیح می دهد دست به چنین کارهایی نزند. در چند هفته گذشته اتفاق افتاده که بعضی از پیشکسوتان استقلال چندبار موضع گیری های خود را درباره قلعه نویی و نقشش در ناکامی این تیم، تغییر داده اند. علی موسوی در این باره می گوید: «من که این کاره نبوده و نیستم. واقعیت این است که در فوتبال ما خیلی ها با ارتباط مربی شده اند. من نه در زمان فوتبال بازی کردنم و نه حالا که مدرک مربیگری گرفته ام، دست به این کارها نزده ام.»

او در پاسخ به این سوال که چرا بعضی از پیشکسوتان استقلال انتقادهای شدیدی از کادر مدیریتی و فنی این تیم می کنند، گفت: «بعضی ها مجبور هستند در فوتبال یک سری راه ها را بروند. بعضی ها هم تحمل می کنند و حتی ممکن است کارشان به اعتیاد بکشد ولی با این حال روی حرفشان هستند و از راه خود خارج نمی شوند. الان در فوتبالی که میلیاردها خرجش می شود، همه باید لابی داشته باشند.»

موسوی در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: «باید در استقلال هم سکو داشته باشی و هم از این کارها بکنی. چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است. متاسفانه خیلی اتفاقات روی مسائل فنی رخ نمی دهد. ارتباطات نقش خیلی مهمی در این مسائل دارد و پشت پرده یکسری اتفاق ها می افتد، بعد می بینی فرد در جایی قرار گرفته که حقش نیست. همین می شود که فوتبال ما در جا می زند.»

ستاره سال های نه چندان دور استقلال در مورد حضور امیر قلعه نویی در کلاس های مربیگری باشگاه لورکوزن گفت: «زمانی که من به تیم رفتم، آقای قلعه نویی آمد ولی از بقیه اش دیگر خبر ندارم! »

او بلافاصله درباره دوره های مربیگری در لورکوزن می گوید:« کلاس هایی برگزار می شد اما این کلاس ها فقط به زبان آلمانی بودند ، حتی کلاس انگلیسی هم برگزار نمی کردند تا چه برسد به کلاس فارسی!» (خبرآنلاین)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی اس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
۰
۰
چه ابهامی این چه تیتری؟

نیازمندی ها