توسط دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و پیش از خطبه‌ها انجام شد

معرفی ۲ کتاب در نمازجمعه تهران

اسطوره ها درباره خدایانند، افسانه ها درباره قهرمانان و قصه های پریان راوی سرزمین های جادو و دریا اما چهار کتابی که ما چهار کتابی که قصد داریم به شما معرفی کنیم درباره آدم های واقعی اند با اراده های تزلزل ناپذیر.
کد خبر: ۶۷۰۵۳۸
چهار کتاب از مردانی با اراده های پولادین

به گزارش جام جم آنلاین این کتاب ها درباره ورزشکاران نوشته شده است و آنقدر جالب که حتما از خواندن شان لذت می برید. اولین کتاب مربوط به زندگی « دیوید بکام» است با همین عنوان ، که در آن علاه بر زندگینامه دیوید، عکس هایی با کیفیت بالا از کودکی تا بزرگسالی اش منتشر شده است.

کتاب دیگر ، با نام « روح یک پروانه » با همین روش درباره زندگی « محمدعلی کلی » نوشته شده است و به شرح تلاش او برای دستیابی به جایگاه ورزشی اش می پردازد. سومین کتاب « من زالاتان هستم » درباره زندگی فوتبالیست معروف زالاتان است و از زبان خودش با نثری نرم و روان روایت می شود.

کتاب آخری هم با عنوان « ترس و نفرت در لالیگا، به بررسی ماجراهای تقابل دو تیم بارسلونا و رئال مادرید می پردازد و به شکلی هیجان انگیز از پشت پرده ها و حواشی این بازی ها پرده بر می دارد.هر چهار کتابی را که به شما معرفی کردیم انتشارات گلگشت ، منتشر کرده است و ماشااله صفری و طاها صفری ترجمه شان کرده اند و هم اکنون در نمایشگاه کتاب، بخش شبستان، سالن 5 نیم طبقه دوم ،شماره 36 در قسمت نشر تخصصی ادبیات ورزشی به مخاطبان عرضه می شود.

newsQrCode
برچسب ها: معرفی کتاب کتاب
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها