کد خبر: ۶۷۰۴۶۶
رئال کادوی اتلتیکو را پس فرستاد


توقف بارسلونا و باخت غیرمنتظره اتلتیکو مادرید فرصت طلایی را برای رئال مادرید فراهم کرده بود تا این تیم با برتری مقابل والنسیا سرنوشت قهرمانی را به دست بگیرد، فرصتی که البته با تساوی 2 بر 2 در سانتیاگو برنابئو از دست رفت.

هفته‌ سی و ششم رقابت‌های لیگای اسپانیا شب گذشته (یکشنبه) با برگزاری دو دیدار ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی رئال مادرید در خانه برابر والنسیا با تساوی دو بر دو متوقف شد.

رئالی‌ها که با توجه به شکست آتلتیکو مادرید انگیزه زیادی برای پیروزی در این دیدار داشتند بازی را هجومی آغاز کردند و این فرصت را داشتند که خیلی زود با ضربه کریستیانو رونالدو به گل برسند اما این مهاجم پرتغالی موقعیت مناسبی را از دست داد. در میانه‌های نیمه نخست کریم بنزما و گرت بیل چندین فرصت گلزنی دیگر را از دست دادند تا بازی هم‌چنان با تساوی بدون گل دنبال شود. اما در دقیقه‌ پایانی نیمه نخست این بازیکنان والنسیا بودند که توانستند به گل برسند.

جرمی متئو فرانسوی موفق شد با ضربه سر کرنر ارسالی تیمش را به گل نخست تیمش تبدیل کند تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر والنسیا به پایان برسد.

در نیمه دوم کارلو آنچلوتی، آنخل دی ماریا را به جای ایارامندی به میدان فرستاد تا قدرت هجومی تیمش افزایش یابد.

این تغییر و تحول به سود رئال شد و دی ماریای آرژانتینی در دقیقه‌ 59 با سانتر زیبای خود کریستیانو رونالدو را در موقعیت گل قرار دارد. رونالدو نیز با ضربه سر توپ را برای راموس پیش تاخته فراهم کرد تا کاپیتان رئال مادرید گل تساوی را به ثمر برساند.

والنسیای مهمان در دقیقه‌ 65 توانست بر خلاف روند مسابقه به گل دوم برسد. اینبار پاره‌خو با بغل پای زمینی بار دیگر والنسیا را پیش انداخت تا رئال در آستانه شکستی خاگی قرار گیرد. رئالی ها در ادامه مسابقه حملات زیادی روی دروازه‌ والنسیا ترتیب دادند تا حداقل یک امتیاز از این دیدار خانگی کسب کنند. در نهایت حملات پر تعداد رئال مادرید در دقیقه‌ 92 به گل نشست. این بار سانتر زیبای دی ماریا را کریستیانو رونالدو با ضربه‌ای پشت پا به شکل عجیب و زیبا وارد دروازه والنسیا مهمان کرد تا این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان برسد.

گل تساوی رئال مادرید از این جهت اهمیت داشت که با کسب این یک امتیاز حداقل بارسلونا سرنوشت قهرمانی را در اختیار نگیرد. اگر رئال مادرید این بازی را واگذار می‌کرد، بارسلونا می‌توانست مستقل از نتایج دو رقیب دیگر با شش امتیاز از دو بازی بعدی قهرمان شود.

در دیگر دیدار شب گذشته سویا در خانه برابر ویارئال به تساوی بدون گل رسید.

در تنها دیدار باقی مانده هفته‌ سی و ششم لیگای اسپانیا بامداد فردا رئال سوسیداد در خانه از گرانادا پذیرایی خواهد کرد.

در جدول رده‌بندی آتلتیکو مادرید با 88 امتیاز در صدر قرار دارد، بارسلونا با 85 امتیاز دوم است و رئال مادرید با یک بازی کمتر و 83 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها