برگزیدگان در یک سریال بازی می کنند

مسابقه بزرگ بازیگری تلویزیون در «ستاره بیست»

مسابقه بازیگری «ستاره بیست» با تکمیل ثبت نام فراخوان بازیگری بزودی مقابل دوربین خواهد رفت تا از شبکه نسیم و نمایش پخش شود.
کد خبر: ۶۷۰۰۸۵
مسابقه بزرگ بازیگری تلویزیون در «ستاره بیست»

مسابقه بزرگ بازیگری «ستاره بیست» به تهیه کنندگی رامین نواب‌پور هم اکنون در مرحله پیش تولید و ساخت دکور قرار دارد و طبق برنامه‌ریزی‌ها با تکمیل ثبت نام علاقه مندان به عرصه بازیگری وارد مرحله تصویربرداری خواهد شد.

در همین زمینه نواب‌پور تهیه کننده پروژه درباره هدف این مسابقه و شرایط تولید آن به خبرنگار ما گفت: ثبت نام برای حضور علاقه مندان از طریق سایت www. setareh20. com آغاز شده و همزمان با مراحل تولید، تصویربرداری به صورت مستندوار انجام می‌شود. ضمن اینکه مسابقه 4 فاز دارد و در فاز اول علاقه مندان فیلم‌های 100 ثانیه‌ای از خود را براساس موضوع اعلام شده به آنان برای ستاد جشنواره و هیأت انتخاب ارسال خواهند کرد و سپس از بین آنان بهترین‌ها انتخاب می‌شوند.

وی اضافه کرد: افراد انتخاب شده وارد مرحله مقدماتی می‌شوند و در حضور داوران که قرار است از چهره‌های مطرح سینما و تلویزیون انتخاب شوند به اجرای زنده می‌پردازند. سپس از بین آنان کسانی که استعداد بیشتری را در زمینه بازیگری داشته باشند به گروه‌های چند نفره تقسیم شده و وارد دوره آموزشی می‌شوند.

این تهیه کننده افزود: در این مرحله برای برگزیدگان دوره‌های حرفه‌ای بازیگری برگزار می‌شود. ضمن اینکه در پایان و در فاز آخر 20 نفر انتخاب شده که‌‌ همان عنوان اصلی مسابقه، «ستاره بیست» خواهند بود. این 20 نفر به طور قطع در یک سریال که هم اکنون در مرحله تحقیق و نگارش اولیه قرار دارد ایفای نقش می‌کنند و ضمن اینکه در چند تله فیلم نیز از آنان استفاده می‌شود.

نواب‌پور در پایان گفت: در حال حاضر مصطفی رستگاری مشغول تحقیق اولیه برای نگارش متن‌های این سریال است. در واقع «ستاره بیست» با هدف و شعار کشف استعدادهای حوزه بازیگری و نخبه‌هایی که فرصت طلایی آموزش را ندارند قصد دارد تا این استعداد‌ها را کشف و پرورش دهد. ضمن اینکه مجری برنامه قطعاً از چهره‌های بر‌تر سیما انتخاب می‌شود که هم اکنون مشغول رایزنی با چند مجری سر‌شناس هستیم.

در حال حاضر گروه تولید این مسابقه مشغول ساخت دکور برای آغاز ضبط برنامه هستند و بزودی اسامی هیأت داوران اعلام می‌شود. ضمن اینکه محل آموزش هنرجویان نیز در مدرسه عالی هنر پارسان خواهد بود. گروه تولید این مسابقه که قرار است از شبکه نمایش و نسیم روی آنتن رود قصد دارند به بیست نفر که به مرحله فینال می‌رسند علاوه بر حضور در سریال و چند تله فیلم، هدایای نفیسی اهدا کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۷
عارفه احمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
۰
۰
عالیه
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
سلام من خیلی دوست دارم تو مسابقتون شركت كنم خواهشا تمدید كنید
مبین ابراهیمی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۹
۰
۰
مبین ابرهیمی هستم 4سالمه دوست دارم تو مسابقتون شركت كنم
شهرام
Germany
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
۰
۰
به نام خداوند هنرمند؛ ایجاد اشتیاق و شور پیشرفت در بین جوانان موجب زنده شدن امید در آنهاست . سپاس
محمود نصیری
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
۰
۰
ضمن عرض سلام گرم و صمیمانه خدمت تمامی مسئولین ارجمند و دست اندركاران زحمت كش پروژه بزرگ مسابقه 20 بدینوسیله با نهایت احترام دست مبارك جناب رامین نواب پور را از دور میبوسم و اگر خدا خواست انشااله توفیقی حاصل شد از نزدیك به ایشان كه سرشار از ایده های نیكوست خالصانه و خاضعانه تعظیم خواهم نمود . چرا كه فقط خدا میداند كه چه نیت خیر و ارزشمندی در دل این مرد بزرگوار میباشد كه به چنین كاری بس بزرگ و بی نظیر فكر و نهایتا اقدام نموده اند . از درگاه هنرمند هستی بخش حضرت حق توفیقات روزافزون هنری و نیز علو درجات دنیوی و اخروی برای جناب نواب پور و تمامی عزیزانیكه در این راستا یار و یاور ایشان هستند خواستاریم . صمیمانه . خالصانه و عاشقانه .( ارادتمند شما _ محمود نصیری )
مهدی امینی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
۰
۰
واقعا طرح عالی بود دست جناب نواب پور و بقیه دست اندركاران درد نكنه منم شركت كردم ولی امید ندارم در جمع استعداد های بازیگری اسم من هم باشه موفق باشید
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
۰
۰
حامد هستم میخواستم تو برنامتون شركت كنم
mohammad
Germany
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
۰
۰
برنامه ستاره بیست را در فصلهای بعد نیز برگذار كنید
s . mohammad
Germany
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
۰
۰
بنام خدای هنرمند و بخشاینده / لطفا برنامه ستاره بیست را در اینده نیز برگذار كنید
نعیم آخوندی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
۰
۰
من یك سربازم 8ماه دیگه خدمتم تمام میشه من یك لوح تقدیر ازبازیگری در شهرستان تایباد دارم رتبه اول بازیگری آوردم الان هركاری می كنم نمی تونم فیلم مو بگذارم
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
۰
۰
سلام من تومسابقتون ثبت نام كردم زمان برگزاری می خواستم بدونك
شهرزاد
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
۰
۰
میشه یه كم درموردروش مسابقه وكارایی كه تو مسابقه ازمون میخوایدبیشترتوضیح داده شه؟
امیر محمد سلطانی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
۰
۰
سلام من متولد 1379 هستم چرا منو تومسابقه راه نمیدید
فاطمه روشنفكر
United States
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
۰
۰
عالیه فقط كامپیوترم خرابه هر كاری كردم كافینتم رفتم ولی ارسال نشد خواهشمندم سال بعد دوبارره این مسابقه بزارین البته تابستون بزارین ممنون میشم
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
۰
۰
چرا سایت بسته است ؟؟؟ اصلا سایت رو باز نمیكنه....
ایناز
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
۰
۰
سلام من میخواستم در این مسابقه شركت كنم من تا الان چند تست داده ام و قبول شدم اسم من رو توی خیلی از سایت ها زدن من در شهر گچساران زندگی میكنم و برای همین نتونستم در این مسابقه شركت كنم من از كوچكی عاشق بازیگری بودم و الان هم اطلاعات من بیش تر از من است من 14 15 سال دارم و یه وبلاگ در مورد بازیگری هم دارم كه ادرسش asal80dokhtaroone.blogfa.com هستش من عاشق بازیگری هستم و از كوچكی دتبالش بودم كه مطمعا هستم كه بازیگر میشم اگه بتونین كمكم كنین ممنون میشم ایمیل من sabzpoor1380@gmail.com هست
میلاد
Netherlands
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۲
۰
۰
من میلاد 20ساله در بوكان3سال درتاتر فعالیت میكنم و علاقه دارم به بازیگری در سینما خواهشا كمك كنید

نیازمندی ها