فیلم های «نطفه شوم»، «دربست آزادی» و «دختر، مادر، دختر» برای اکران عمومی از شورای صدور پروانه نمایش سازمان سینمایی مجوز گرفتند.
کد خبر: ۶۶۹۰۹۷
«نطفه شوم» پروانه نمایش گرفت

به گزارش ایرنا، در جدیدترین جلسه شورای صدور پروانه نمایش این سازمان که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، مجوز نمایش سه فیلم «نطفه شوم»؛ به تهیه کنندگی و کارگردانی کریم آتشی، «دربست آزادی»؛ به تهیه کنندگی سید محمد قاضی و کارگردانی مهرشاد کارخانی و «دختر، مادر، دختر»؛ به تهیه کنندگی و کارگردانی پناه بر خدا رضایی صادر شد.

درخلاصه داستان فیلم نطفه شوم آمده است: داستان این اثر براساس یک سوء تفاهم شکل می گیرد ودر ادامه موضوع خرافات و فال گیری، پرده از راز پیچیده و حساس معمای داستان برمی دارد.

فیلمنامه نطفه شوم هفت سال پیش به رشته تحریردرآمده بود اما اجازه تولید پیدا نکرد تا اینکه سرانجام سال 1391 پروانه ساخت آن صادر و فیلمبرداری آن از نوزدهم فروردین ماه 1392 در تهران شروع شد تا امروز که این اثر به مرحله اکران رسیده است.

لاله اسکندری، سام درخشانی، جمشید هاشم پور، محمد کاسبی، سیروس گرجستانی، سیامک اطلسی، شراره دولت آبادی و جلیل فرجاد از جمله بازیگران این اثر سینمایی هستند.

فیلم دربست آزادی که سال گذشته (1392) در سی و دومین جشنواره فیلم فجر در بخش نوعی تجربه اکران شد. امید علومی، حسام شجاعی، سحر قریشی، رضا ناجی، سروش صحت، کرامت رودساز، ذبیح افشار، مانی حیدری و شهره قمر بازی از جمله بازیگران این اثر هستند.

دربست آزادی در مسیر ساخته های قبلی مهرشاد کارخانی، تمی اجتماعی و خیابانی دارد و تمام صحنه های آن در خیابان های مرکزی تهران فیلمبرداری شده است و محصول موسسه فیلمسازی موج نو پگاه است.

و سرانجام فیلم دختر، مادر، دختر که سال گذشته در بخش نوعی تجربه سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت به کارگردانی پناه برخدا رضایی و در آن بازیگرانی چون خدیجه رحیمی، صدیقه نظری، جمیله رحیمی و هادی رحیمی نقش آفرینی کرده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها