نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه ائتلاف اصلاح طلبان با اصول‌گرایان در انتخابات مجلس مبنا ندارد، طرح این موضوع را تز سیاسی قبل از انتخابات دانست.
کد خبر: ۶۶۷۴۶۰
ائتلاف اصول‌گرایان با اصلاح طلبان در انتخابات مجلس بی مبنا است

محسن کوهکن نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با تسنیم، درباره اینکه عارف گفته "درچند ماه آینده ائتلاف با اصول‌گرایان در مجلس را مطرح می‌کنم"، گفت: کسی که از الان بگوید من در انتخابات مجلس شرکت می‌کنم و در جلسات عمومی آن را مطرح کند ولو کسی هم نپذیرد تبلیغ است.

وی با بیان اینکه دو سال به زمان انتخابات مجلس باقی مانده است، افزود: تجربه گذشته نشان داده هرگاه فضا را زودتر از موعد انتخاباتی کنیم ضرر خواهیم کرد و از این رو باید در زمان معین خود برای پرشورتر شدن انتخابات وارد صحنه رقابت شویم.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری، اظهار داشت: موضع‌گیری‌های انتخاباتی و طرح مسائلی همچون ائتلاف با جریان‌های سیاسی باعث می‌شود وقتی که باید صرف تولید، اقتصاد و فرهنگ شود گرفته و به این اظهارت پاسخ داده شود.

کوهکن با بیان اینکه بنده از آقایی که این مسئله را طرح کرده عذرخواهی می‌کنم، تصریح کرد: افراد و چهره‌های سیاسی باید اهم و مهم کنند و فردی که از الان چنین مسائلی را مطرح می‌کند مشخص است اهم و مهم کشور را تشخیص نمی‌دهد.

وی اضافه‌ کرد: ائتلاف را باید فردی مطرح کند که از طرف جریان سیاسی اجازه داشته باشد. بنابراین یک شخص حقیقی اصلاح‌طلب نمی‌تواند بگوید با اصول‌گرایان ائتلاف می‌کنیم و یک اصول‌گرا هم نمی‌تواند چنین اظهار نظری داشته باشد.

دبیرکل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس با بیان اینکه ائتلاف مال جریان‌های سیاسی است، اظهار داشت: فردی داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری بود و به هر دلیل از صحنه انتخابات کناره‌گیری کرد و در حال حاضر هم دبیر حزبی نیست و از ائتلاف با یک جریان سخن گفته است که باید خود او تعریفی از ائتلاف مد‌نظرش ارائه کند و من متوجه نمی‌شوم.

کوهکن تصریح کرد: اینکه از قبل پیش‌بینی شود اصلاح‌طلبان با اصول‌گرایان در مجلس ائتلاف می‌کنند تز سیاسی قبل از انتخابات است. همانند خانه احزاب که بعضی از اسامی(یکی دو تشکل که در فتنه دخیل بودند) را نام بردند تا به آنها مشروعیت دهند در حالی که از نظر ما این تشکل‌ها دیگر زیر سقف نظام نیستند و از انقلاب خارج شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: معتقدم طرح ائتلاف با اصول‌گرایان در انتخابات مبنا ندارد و صحیح هم نیست و ممکن است در حوزه‌ای صف‌آرایی بین اصول‌گرا و اصلاح‌طلب به وجود بیاید و یکی از آنها به دور دوم کشیده شود و باید بدانیم انتخابات مجلس با انتخابات ریاست‌جمهوری کاملا متفاوت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها