ازدواج و جشن عروسی یک بار در طول عمرتان بیشتر تجربه نمی‌شود و چنان که خیلی از افراد می‌گویند این روز، شاد‌ترین روز هر خانمی در زندگی‌اش است. با این حسااب، چه چیزی می‌تواند از یک جوش قرمز که فقط یک روز قبل از عروسیتان سبز شده است بد‌تر باشد؟! آیا دوست دارید در عکس‌های عروسیتان چاق به نظر برسید؟ چه می‌شود اگر چیزی را برای روز عروسی خود فراموش کنید؟ تمام این‌ها کابوس‌هایی هستند که نباید آن‌ها را دست کم بگیرید! در این متن ما یک راه حل سادهٔ ۹ مرحله‌ای را به شما ارائه می‌کنیم تا هیچ چیزی بهترین روز زندگی شما را خراب نکند.
کد خبر: ۶۶۷۱۶۲
برای خانم‌ها: ۹ اقدام اساسی، قبل از عروسی

جام جم سرا:این مراحل را باید ۷ روز قبل از روز عروسیتان پیگیر شوید:

۱. یک چک لیست تهیه کنید

چک لیستی از همهٔ چیزهای مهم درست کنید، با این کاغذ یادداشت می‌توانید مطمئن شوید که انجام هیچ کاری را فراموش نخواهید کرد. می‌توانید بعداً از این لیست برای یادآوری انجام کار‌ها نیز استفاده کنید. بعلاوه، بعداً آرامش خواهید داشت، چرا که لیستی از کارهایی که باید انجام دهید روبروی شماست و دلهره نخواهید گرفت.

۲. دربارهٔ برنامه‌های جایگزین فکر کنید

فقط نوشتن چک لیستی از کارهایی که باید انجام شود کافی نیست! برای روزی به بزرگی روز عروسیتان، بهتر است که بجای اظهار پشیمانی، جوانب احتیاط را رعایت کنید! از اینرو مطمئن شوید برای زمانی که چیزی اشتباهی شد یا کاری به خوبی پیش نرفت، برنامه‌های جایگزینی در نظر گرفته‌اید.

۳. یک دورهٔ آزمایشی داشته باشید

بجای اینکه صبر کنید تا نتیجهٔ آرایش و مدل مویتان را روز عروسی ببینید، بهتر است یکبار یک دورهٔ آزمایشی داشته باشید تا مطمئن شوید که چه شکلی خواهید شد. اگر احتیاج شد می‌توانید تغییراتی ایجاد کنید، مثلاً در موردی که فکر می‌کنید چیزی مناسب شما نیست.

۴. لباس و کفشتان را امتحان کنید

شما بارها لباستان را امتحان می‌کنید! اما برای آخرین بار، یک هفته قبل از عروسیتان هم دوباره امتحانش کنید. در مواردی ممکن است شما کمی وزن کم کرده یا برعکس کمی هم تپل‌تر شده باشید، می‌توانید در چنین مواردی از خیاطتان بخواهید تا تغییرات مورد نیاز را روی لباستان اعمال کند. به همین شکل، کفش‌هایتان را هم تست کنید تا مطمئن شوید که به خوبی اندازهٔ پایتان است. حالا لباس و کفش‌هایتان را باهم بپوشید تا ببینید آیا می‌توانید بخوبی با آن‌ها راه بروید، ببینید آیا میتوانید تمام کارهایی که روز عروسیتان قرار است انجام دهید را با آن لباس و کفش انجام بدهید؟

۵. رژیم زیبایی بگیرید

از یک متخصص، مشاوره بگیرید و یک رژیم زیبایی خاص مناسب پوستتان را تنظیم و اجرا کنید. با پاک کننده‌های مخصوص صورت و آن دسته از محصولاتی که مخصوص عروس‌ها تولید شده است، چربی بیش از اندازهٔ پوستتان را بگیرید. حواستان هم باشد که اگر پوست حساسی دارید، محصول جدیدی را که پیش‌تر از آن استفاده نکرده‌اید امتحان نکنید.

۶. به خودتان استراحت دهید

یک هفته قبل از عروسیتان، از رفت و آمد خیلی زیاد بپرهیزید. تا آنجایی که ممکن است داخل خانه بمانید.

۷. دندا‌‌نهایتان را سفید کنید

در روز عروسیتان، کاری که باید انجام دهید این است که خیلی بخندید! بنابراین به یک دورهٔ جرم گیری دندان نزد دندان پزشکتان بروید تا مطمئن شوید هنگامی که لبخند می‌زنید دندا‌‌نهایتان همچون مروارید سفیدند. همچنین لبخند زدنتان را روبروی آینه تمرین کنید، تا در آن روز بزرگ به بهترین شکلی که می‌توانید بخندید.

۸. آب بیشتری بنوشید

آب، پوست شما را از داخل پاکسازی می‌کند. هیچ مقدار و هیچ نوع آرایش و رژیم زیبایی نمی‌تواند این کار را برایتان انجام دهد! از این رو مطمئن شوید که ۷ روز قبل از عروسیتان بیشتر و بیشتر از قبل آب می‌نوشید تا پوستی درخشان و روشن پیدا کنید.

۹. به اندازهٔ کافی بخورید به اندازه کافی بخوابید

اگر کم بخوابید، نه تنها پوستتان آویزان می‌شود، بلکه زیر چشمانتان هم خورجین کبود زشتی پدیدار خواهد شد! بنابراین مهم نیست چه کار می‌کنید، قبل از عروسیتان باید به اندازهٔ کافی بخوابید. تمام غذاهای چرب و بدون ارزش غذایی را نیز کنار بگذارید. روزهای نزدیک عروسی واقعاً زمان این نیست که خطر کنید. بنابراین اطمینان حاصل کنید که یک رژیم غذایی سالم حاوی آجیل‌ها، غلات، برنج قهوه‌ای، میوه‌ها و سبزیجات دارید.(سرخاب سفیدآب)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
هدیه
Canada
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
۰
۰
شما هم دلتون خوشه ها ! عروسی كجا بود توی این وضعیت بی شوهری ؟
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
۰
۰
چرا مدام میگید بی شوهری ؟ این همه مرد و پسر ریخته . ولی هیچ كدومشون مرد زندگی و متعهد نیستن . بی شوهری نه بی تعهدی .
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
۰
۰
:)) هدیه
س
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
۰
۰
كه چی بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لیلا
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
۰
۰
بگویید چه كار كنیم یك عمر خوشبخت بمانیم این مطالبی كه گفته اید فقط چند ساعت دوام دارد .
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
۰
۰
دخترای این دوره زمونه نمی دونم دنبال چی هستند.من كار دارم .خونه هم دارم .ماشین هم دارم خوشتیپ هم هستم....ولی.........چند جا برای خاستگاری رفتم ناز می كنن میگن می خایم درس بخونیم نمی دونم كجای كار می لنگه..یا این دختر ها دنبال چی هستندلطفا راهنمایی كنید

نیازمندی ها