سران قوای مجریه و قضاییه در پیام های جداگانه ای درگذشت آیت الله «حاج مسلم ملکوتی» را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۶۶۶۶۲۰
پیام تسلیت سران قوای مجریه و قضاییه به مناسبت درگذشت آیت‌الله ملکوتی

به گزارش جام جم آنلاین، دکتر حسن روحانی رییس جمهور در پیامی درگذشت آیت‌الله حاج مسلم ملکوتی را به مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه، بیت مکرم آن مرحوم و مردم ولایتمدار آذربایجان تسلیت گفت.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه راجعون
رحلت عالم جلیل القدر حضرت آیت الله حاج مسلم ملکوتی مبارز انقلابی، همراه دیرین ولایت، و استاد برجسته حوزه های علمیه موجب تاثر و تألم فراوان اینجانب گردید.

این روحانی خدوم که از شاگردان نزدیک امام راحل (ره) بودند عمر پر برکت خود را در مسیر پاسداشت از حریم ولایت و تشیّع مصروف و شاگردان زیادی در ترویج شعائر دینی و فضایل اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام تربیت نمودند.

آن مرحوم علاوه بر مبارزه با رژیم ستمشاهی و سپس حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی، آثاری ماندگار و ارزشمند در حوزه معرفت دینی، فقه، اصول و فلسفه از خود یادگار گذاشتند.

اینجانب ارتحال این عالم ربانی را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید ، حوزه های علمیه، بیت مکرم آن مرحوم و مردم ولایتمدار آذربایجان تسلیت عرض نموده و از پیشگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نمایم.

حسن روحانی

پیام تسلیت رییس قوه قضاییه

آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه نیز با صدور پیامی درگذشت آیت الله ملکوتی را تسلیت گفت.

متن پیام رییس قوه قضاییه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

خبر درگذشت آیت الله حاج میرزا مسلم ملکوتی موجب تاثر اینجانب گردید.

ارتحال این عالم جلیل القدر را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه، بیت محترم آن مرحوم و مردم ولایتمدار آذربایجان تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

صادق آملی لاریجانی - رییس قوه قضاییه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها