چاقی و لاغری اجباری رضا کیانیان و حامد بهداد و ...

بازیگران ایرانی که مجبور به اضافه یا کاهش وزن شدند/ تصاویر

بازیگر نقش «نقی معمولی» در سریال پایتخت 3 گفت: با آسیب‏‌هایی که به بدنم در سکانس‌‏های کشتی وارد شد، دیگر هرگز کشتی حتی برای نمایش دادن نمی‏‌گیرم.
کد خبر: ۶۶۴۲۶۴
محسن تنابنده: برای نقش «نقی معمولی» 11 کیلو وزن کم کردم

محسن تنابنده امروز در حاشیه برگزاری مراسم تقدیر از برترین‌های اجرای طرح مسیر سبز- ساحل پاک در شهرستان دماوند به سکانس مسابقات کشتی و مربی تیم ملی کشتی در سریال نوروزی پایتخت 3 اشاره کرد و افزود: بهرام مشتاقی یکی از قهرمانان کشتی است.

وی با اشاره به اینکه مشتاقی سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی است، اظهار کرد: در قسمت‏‌های مربوط به کشتی این سریال، بدن من زخمی و آسیب‏‌هایی به آن وارد شد.

بازیگر نقش «نقی معمولی» در سریال نوروزی پایتخت 3 تصریح کرد: با آسیب‏‌هایی که به بدن من وارد شد، دیگر هرگز کشتی حتی برای نمایش دادن نمی‏‌گیرم.

تنابنده کشتی را ورزش سختی دانست و گفت: من برای ایفای نقش حدود 11 کیلو وزن کم کردم و در یک روز سه کشتی گرفتم.

این بازیگر با بیان اینکه مربی‏‌های کشتی با من خوب تمرین کرده بودند، اظهار داشت: در بعضی از قسمت‏‌ها با وجود برنامه‏‌ای که با حریف خودم گذاشته بودم، فن‏‌هایی خارج از برنامه پیاده می‌‏کردم.

تنابنده با بیان اینکه امیدواریم که همه این سریال را دیده و از آن لذت برده باشند، گفت: به خاطر حرمت کشتی‏‌گیران و احترام به جامعه کشتی خیلی تلاش کردم تا روی بدنم کار کنم و بتوانم از لحاظ فنی برای مردم باورپذیرتر باشم.

وی با بیان اینکه در بازیگری ورزش کردن الزامی است، افزود: این ورزش عمدتا به معنای ورزش حرفه‏‌ای و قهرمانی نیست؛ بلکه داشتن آمادگی و انعطاف‏‌پذیر بودن برای ایفای نقش است. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها