قهرمان سابق ایران که یک ماه قبل به خاطر شرایط حاکم بر فدراسیون جودو از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد، گفت: تصمیم خداحافظی‌ام قطعی است.
کد خبر: ۶۶۲۹۰۲
رودکی: تصمیم خداحافظی‌ام از جودو قطعی است

محمدرضا رودکی که چندین مدال قهرمانی آسیا ، بازی‌های آسیایی، جام جهانی و تورنمنت‌های مختلف را در کارنامه دارد چند ماه پیش برای سومین بار طی دو سال پایش را به تیغ جراحان سپرد، بعد از این عمل جراحی و حدود یک ماه قبل بود که او اعلام کرد به خاطر شرایط حاکم بر فدراسیون قصد دارد از دنیای قهرمانی خداحافظی کند.

رودکی اظهار کرد: تصمیم خداحافظی‌ام از دنیای قهرمانی جودو قطعی است. دیدم که با این شرایط بهتر است در جودو نباشم. بعد از عمل جراحی‌ام، آخوندزاده دو بار صحبت کرد و من را به تیم ملی دعوت کرد، اما بعد از صحبت‌های رییس فدراسیون که گفته بود من باید عذرخواهی کنم، تصمیم گرفتم دیگر نباشم.

وی در پاسخ به این سوال که اگر شرایط تغییر کند، احتمال بازگشت او به جودو وجود دارد؟ افزود: امان این کار وجود دارد،‌اما بستگی دارد که چه تغییراتی در این شرایط صورت گیرد.

رودکی در پاسخ به این سوال که آیا درباره تصمیم خود برای خداحافظی از دنیای قهرمانی با مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک هم صحبت کرده است، گفت:فکر می‌کنم مسئولان این بخش‌ها آنقدر درگیر مسائل حاشیه‌ای خودشان و شرایط برخی باشگاه‌های فوتبال هستند که گویا برای توجه به مسائل من و قهرمانان دیگر وقتی نداشته باشند.

وی در پاسخ به صحبت‌های بلوطی، دبیر فدراسیون جودو که گفته بود، رودکی به خاطر کمر درد به اردو نیامده و به جای او نفرات جوان دیگری دعوت شده‌اند، گفت: این گفته دبیر فدراسیون برای من هم جالب است. شاید او علم غیب دارد! گویا اصلا رسانه‌ها را نگاه نمی‌کند و اطلاعی از شرایط جودو ندارد؛ چرا که اگر این اطلاعات را داشت، می‌دانست که من به چه خاطر در اردوها غیبت دارم. موضوع غیبت من در اردوها به تیم ملی مربوط است که این مورد هم در حیطه وظایف دبیر فدراسیون نیست که بخواهد در مورد آن اظهارنظر کند.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها