میزان آب ورودی به سدهای کشور از ابتدای مهرماه سال گذشته تاکنون به 19 میلیارد و 750 میلیون مترمکعب رسیده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۶۶۲۷۹۴
ذخیره آب پشت سدها کاهش یافت

از ابتدای سال آبی جاری تاکنون حجم آب ورودی به مخزن سدهای کشور 10 درصد کاهش یافت. حجم آب موجود در مخازن سدهای کشور نیز از ابتدای سال آبی جاری (مهرماه 92) تاکنون با 0.1 درصد افزایش به 25 میلیارد و 910 میلیون مترمکعب رسیده است.

میزان آب ورودی به مخازن سدهای کشور از ابتدای سال آبی جاری تاکنون 19 میلیارد و 750 میلیون مترمکعب به ثبت رسیده که در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته، معادل 10 درصد کاهش نشان می دهد.

حجم آب ورودی به مخازن سدهای کشور در زمان مشابه سال گذشته، حدود 21 میلیارد و 870 میلیون مترمکعب بوده است.

براساس این گزارش، حجم آب موجود در مخازن سدهای کشور نیز از ابتدای سال آبی جاری (مهرماه 92) تاکنون، با 0.1 درصد افزایش به 25 میلیارد و 910 میلیون مترمکعب رسیده است.

این میزان در مدت مشابه سال آبی گذشته 25 میلیارد و 900 میلیون مترمکعب گزارش شده بود.

میزان حجم آب خروجی از سدهای کشور نیز از ابتدای سال آبی جاری (مهرماه 92) تاکنون، 12 میلیارد و 850 میلیون مترمکعب گزارش شده در حالی که آب خروجی از سدهای کشور در مدت مشابه سال آبی گذشته، به میزان 14 میلیارد و 140 میلیون مترمکعب بوده است.

بر این اساس، حجم آب خروجی از سدهای کشور در مقایسه با مدت مشابه سال آبی گذشته، 9 درصد کاهش نشان می دهد. هم اکنون 55 درصد از حجم مخازن سدهای کشور از آب پُر بوده ضمن اینکه مجموع ظرفیت مخازن سدهای کشور در زمان کنونی 47.4 میلیارد مترمکعب گزارش شده است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها