پسر شروری که در ساعات پایانی شب اقدام به زورگیری از دختر جوانی کرده بود، توسط پلیس دستگیر و به کلانتری انتقال داده شد.
کد خبر: ۶۶۱۹۱۳
گوشواره های دختر، دردسرساز شد

تقریبا ساعت پایانی شب بود که صدای گریه و شیون دختر جوانی از خیابان «رهپیما» توجه مردم و واحد گشت پلیس را که در حال رد شدن از آن خیابان بود به خود جلب کرد.

بی درنگ پلیس آژیر کشان به سمت دختر جوان حرکت کرد و در گوشه ای از پیاده رو مشاهده کرد، پسر جوانی در حال درآوردن گوشواره دختر جوانی است.

این پسر شرور با دیدن ماموران دختر را رها کرد و قصد داشت از طریقی فرار کند که ماموران این اجازه را به او نداده و سریعا طی یک درگیری این زورگیر خشن را دستگیر و پایگاه انتقال دادند.

دختر جوان که نامش «سارا» بود و 22 سال بیشتر نداشت درباره جزئیات این حادثه به ماموران گفت: در حال برگشت به منزلم بودم که ناگهان این پسر شرور جلوی راهم را بست و با فحاشی و اعمال زور قصد درآوردن گوشواره هایم را داشت که خوشبختانه ماموران پلیس رسیدند.

رییس کلانتری رازی سرگرد حسین دلاور با اعلام این خبر، افزود:در بررسی از سوابق متهم مشخص شد وی دارای چندین فقره سابقه سرقت داشته است.

متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی و کشف سایر جرایمش در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
۰
۰
باید دركشورمان اینقدرامنیت باشدكه هیچ كس به خودجرات تعدی به مال وناموس مردم رانداشته باشدفكرمیكنیدباچنین ارازل واوباش چكارمیكنندبعدمدتی اگرزندان بروندآزادشده روزازنوروزی ازنو!!!!!!متاسفم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها