سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه همکاریها ایران و روسیه به عنوان دو کشور مستقل، مسیر عادی خود را طی می کند گفت: حساسیت کشور های دیگر نسبت به همکاری های ایران و روسیه در ابعاد مختلف ، غیر منطقی است.
کد خبر: ۶۶۱۸۵۷
حساسیت کشورها نسبت به همکاری ایران و روسیه غیر منطقی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت مرضیه افخم گفت: همکاریهای ایران و روسیه به عنوان دو کشور مستقل، مسیر عادی خود را طی می کند و استفاده از ظرفیتها‌ی مختلفی که وجود دارد مورد توجه مسئولین اقتصادی و تجار و فعالان بخشهای ذیربط در دو کشور است.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایران و روسیه ظرفیتهای بسیاری برای همکاری و توسعه مناسبات اقتصادی و تجاری دارند و حساسیت کشور های دیگر نسبت به همکاری های ایران و روسیه در ابعاد مختلف، غیر منطقی است.

افخم مورد ابراز نگرانی آمریکا از امضای قرار داد نفتی بین ایران و روسیه اظهار داشت: همکاریهای ایران و روسیه به عنوان دو کشور مستقل، مسیر عادی خود را طی می کند و استفاده از ظرفیتهای مختلفی که وجود دارد مورد توجه مسئولین اقتصادی و تجار و فعالان بخشهای ذیربط در دو کشور است.

وی افزود : ایران و روسیه ظرفیتهای بسیاری برای همکاری و توسعه مناسبات اقتصادی و تجاری دارند.

سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: دو کشور همسایه بطور طبیعی و بر اساس اصول، تعهدات و مبانی حقوقی بین المللی از این ظرفیتها برای گسترش همکاری ها استفاده می کنند تا روابط سیاسی، اقتصادی، تجاری و فرهنگی را در حوزه های مختلف توسعه دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها