تاخیر در بازگشت سرخپوشان به تهران

شیشه اتوبوس پرسپولیس را شکستند

تماشاگران اهوازی شیشه اتوبوس تیم فوتبال پرسپولیس را شکستند.
کد خبر: ۶۶۱۸۱۲
شیشه اتوبوس پرسپولیس را شکستند

به گزارش سایت جام جم ورزشی و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس؛ بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری مقابل استقلال خوزستان برای بازگشت به تهران راهی فرودگاه شهر اهواز شدند.

در این میان هواداران منتصب به تیم فولاد خوزستان که برای جشن و پایکوبی قهرمانی تیمشان به سطح شهر آمده بودند به دفعات به اتوبوس تیم فوتبال پرسپولیس اشیایی را پرتاب کرده و حمله می کردند. آنها شیشه اتوبوس تیم فوتبال پرسپولیس را شکستند.

تماشاگران منتصب به تیم فولاد در رقابت های لیگ و جام حذفی که میزبان پرسپولیس بودند نیز ضمن سردادن شعار توهین‌آمیز علیه اعضای تیم فوتبال پرسپولیس اشیای متفرقه را به سمت بازیکنان و مربیان پرسپولیس پرتاب می کردند.
آنها در یکی از بازی ها با پرتاب اشیا و بطری به سمت علی دایی در پایان بازی دست به حرکات ناشایستی زدند و در یک بازی دیگر نیز درپی پرتاب سنگ به سمت نیمکت پرسپولیس سر ماساژور تیم فوتبال پرسپولیس را شکستند و حتی در یکی از بازی های دیگر اشیایی را به سمت سعید مظفری زاده و کمک هایش پرتاب کرده بودند اما کمیته انضباطی امتیازی از این تیم کسر نکرد.
تماشاگران تیم فولاد جمعه شب نیز پس از پایان بازی پرسپولیس و استقلال صنعتی خوزستان شیشه اتوبوس تیم فوتبال پرسپولیس را شکستند.
کاروان تیم فوتبال پرسپولیس همچنان به دلیل تاخیر در پرواز در فرودگاه اهواز به سر می برد و تا دقایقی دیگر قرار است هواپیمای عوامل سرخپوشان راهی تهران شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
۰
۰
آقای حسن زاده بنظر قسم خورده كه از این تیم فولاد امتیاز كم نكنه!

نیازمندی ها