تخریب خودرو‌ها در حالت مستی

سرکرده باند شرارت مشهد دستگیر شد

رییس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی از دستگیری شرور خطرناک و تحت تعقیب در شهر مشهد خبر داد.
کد خبر: ۶۶۱۴۰۶
شرور خطرناک دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حجت نیکمرام گفت: در پی شرارت های مکرر فردی در محدوده شهرک های شهید باهنر، شهید رجایی، خیابان عدل خمینی، میدان 15 خرداد و محمد آباد شهر مشهد موضوع بصورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

با تحقیقات گسترده ماموران پلیس امنیت عمومی مشخص شد این شرور خطرناک با اقدامات مجرمانه متعددی نظیر نزاع و درگیری مسلحانه، ضرب و شتم، زورگیری، عربده کشی، قدرت نمایی، حمل و نگهداری سلاح گرم و ایجاد رعب و وحشت باعث اخلال در نظم عمومی و آسایش شهروندان در محل های فوق شده است که در یکی از تحرکات شرارت آمیزش، بقصد اخاذی بوسیله چاقو و شمشیر اقدام به ضرب و شتم منجر به مجروحیت دو برادر شده که در این رابطه حکم جلب او صادر و تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی قرار گرفته است.

وی افزود: در ادامه تحقیقات تیم های ویژه پلیس امنیت عمومی، سرانجام موفق شدند اطلاعات دقیقی از موقعیت و مخفیگاه های او به دست آورند اما این شرور خطرناک با علم به تحت تعقیب بودنش از سوی دستگاه های قضایی و انتظامی، همواره مخفیگاه های خود را تغییر می داد.

سرهنگ نیکمرام گفت: سرانجام پاتوق متهم در خیابان فدائیان اسلام شهر مشهد شناسایی و در یک اقدام هماهنگ با سازماندهی ماموران زبده پلیس امنیت عمومی وارد عمل شده و بصورت پوششی محل را تحت نظر گرفتند.

ماموران پس از ساعاتی کنترل او را به اتفاق یکی از همدستانش در داخل یک دستگاه خودرو سواری سمند مشاهده و وارد عمل شدند که افراد شرور با مشاهده ماموران فرار را بر قرار ترجیح دادند و از محل متواری شدند که با عکس عمل سریع ماموران خودرو سمند با استفاده از قانون بکارگیری سلاح متوقف و افراد شرور دستگیر شدند.

در این عملیات ضربتی ضمن توقیف یک دستگاه خودرو سمند در بازرسی از خودرو متهمان یک قبضه سلاح به همراه چهار فشنگ یک و عدد افشانه دفاع شخصی کشف شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
۰
۰
كشورراباید از وجوداین اراذل واوباش پاك كرد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها