روی هر 2 گل خودمان مقصر بودیم

زنگا: استقلال با شخصیت بازی کرد

والتر زنگا با تمجید از بازی استقلال گفت که حریف ایرانی در هر نقطه از زمین باشخصیت ظاهر شد.
کد خبر: ۶۵۷۲۰۸
زنگا: استقلال با شخصیت بازی کرد

سرمربی تیم فوتبال الجزیره امارات پس از تساوی تیمش در بازی مقابل استقلال در نشست خبری اظهار کرد: به استقلال تبریک می‌گویم. آن‌ها بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. آن‌ها در هر نقطه‌ای از زمین با شخصیت ظاهر شدند. ما برای برد به میدان آمده بودیم. فکر می‌کنم روی هر دو گل، خودمان مقصر بودیم. مخصوصا روی گل دوم اتفاقات، کمی مشکوک بود. با این حال ممکن بود استقلال گل سوم را هم به ثمر برساند که دروازه‌بان واکنش خوبی انجام داد. به بازیکنان خودمان هم تبریک می‌گویم که در این بازی در زمین حریف نترسیدند و بازی خود را به نمایش گذاشتند.

وی درباره ضعف‌های خط دفاعی تیمش گفت: این نظر شماست. من به آن احترام می‌گذارم. به نظر من در دفاع ضعیف نبودیم و در خط حمله موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. وضعیت خط دفاع در بازی امروز بسیار خوب بود. ذهنیت من در بازی این است که حداقل یک گل نسبت به حریف بیشتر بزنیم و گلی دریافت نکنیم. به نظر شما احترام می‌گذارم. من سعی می‌کنم به توصیه شما گوش کنم. در کل فلسفه من در بازی این است که بخواهم بیشتر گل بزنم تا اینکه دنبال گل نخوردن باشیم به همین خاطر در نیمه دوم با سه مهاجم بازی کردیم. من مطمئن نیستم که مترجم حرف‌های من را درست ترجمه کند اما به او اطمینان می‌کنم.

زنگا گفت: به نظر من زمانی که دو تیم بزرگ مثل استقلال و الجزیره با هم بازی می‌کنند حق ما این است که یک داور بزرگ هم در زمین حاضر باشد. این اعتراض‌ها را من به داوری داشتم. اولا ما در نیمه نخست 3 کارت زرد گرفتیم، بازیکن ما با یک ضربه دست خیلی ساده کارت زرد گرفت اما بازیکنان ما وقتی می‌خواستند بلند شوند و ضربه سر بزنند بازیکنان استقلال با آرنج به آن‌ها ضربه زدند اما داور به آن‌ها کارت زرد نشان نداد. مطمئن باشید این در قانون فیفا وجود دارد و در هر جای دنیا این حرکت اخطار دارد. من یک ایتالیایی هستم. می‌دانم که نمی‌توانم همیشه آرام بمانم. دوست دارم در ابوظبی زمانی که برمی‌گردیم به این کشور، داوری بهتری داشته باشیم. روی گل دوم استقلال هم حرفی ندارم و همین یک امتیاز را هم ارزشمند می‌دانیم.

سرمربی الجزیره همچنین گفت: ما در گروه بسیار خوبی قرار گرفته‌ایم. همه تیم‌ها قدرت بالایی دارند. امروز هر دو تیم برای بردن تلاش کردند و این چیز زیبایی برای فوتبال و همین طور برای تماشاگرانی است که به ورزشگاه آمده بودند فکر نمی‌کنم هیچ تیمی ضد فوتبال بازی کرده باشد. الان وارد مرحله دوم شده‌ایم و انگار هنوز کاری نکرده‌ایم و دوباره سه بازی با همین تیم‌ها باقی مانده بنابراین چیز خاصی به دست نیاورده‌ایم و باید به کارمان ادامه دهیم.

خبرنگاری از زنگا پرسید که چرا با وجود اینکه مربی بزرگی است نتوانسته روی سیاست وقت تلف کردن بازیکنان عربی تاثیر گذاشته باشد ولی نماینده AFC این سوال را به بازی بین دو تیم غیر مربوط خواند و اجازه پاسخ به این سوال را به زنگا نداد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها