کلاهبرداری به بهانه تسریع اقدامات پزشکی

«قدرت» دستگیر شد

مردی به نام «قدرت» که با جعل عنوان، خودش را سرهنگ نیروی انتظامی معرفی می‌کرد و از همراهان بیمارانی که در بخش‌های ویژه بودند، کلاهبرداری می کرد، از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۶۵۷۰۵۵
«قدرت» دستگیر شد

در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی براینکه فردی که خود را سرهنگ نیروی انتظامی و مسئول انتظامات بیمارستان معرفی می‌نماید، اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از همراهان بیماران می‌کند؛ پرونده‌ای ویژه در این رابطه تشکیل و در دستورکار مأموران دایره اطلاعات کلانتری انقلاب قرار گرفت.

در این رابطه تحقیقات پلیسی آغاز و مأموران با فعال کردن منابع اطلاعاتی خود عملیات گسترده را برای شناسایی این متهم حرفه‌ای آغاز کردند.

تحقیقات پلیسی ادامه یافت تا اینکه ساعت 18و40 دقیقه 25 اسفند ماه عوامل گشت کلانتری این یگان بنابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران بزرگ مبنی بر حضور فردی مشکوک در یکی از بخش‌ های بیمارستان امام خمینی(ره) که اعلام می‌دارد سرهنگ نیروی انتظامی است از سوی مسئولین حراست این بیمارستان به کلانتری 148 اعلام شد.

به دنبال وصول این خبر مأموران به احتمال اینکه وی همان متهم تحت تعقیب پلیس می‌باشد به بیمارستان اعزام که پس از حضور در محل پلیس مستقر در بیمارستان طی گزارشی اعلام نمود شخصی به نام «قدرت» خود را به عنوان سرهنگ معرفی و از همراهان بیماران اخاذی می‌کند و دقایقی پیش نیز در حال اخاذی از همراهان بیماران بستری در بخش «ICU» بود که دستگیر گردید.

رییس کلانتری 148 انقلاب رییس سرهنگ علیرضا شجاعی‌پور با اعلام این خبر، افزود: در بازجویی از متهم مشخص شد وی سابقه دار بوده و پرونده‌های متعددی مبنی بر جعل عنوان و اخاذی از همراهان بیماران در خصوص تسریع امور پزشکی دارد که همچنان پرونده مفتوح می‌باشد به همین منظور متهم دستگیر شده به کلانتری منتقل و پرونده وی پس از تکمیل جهت بررسی بیشتر و کشف سایر جرایمش و شناسایی سایر مالبختگان در اختیار مأموران پایگاه سوم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها