فیلم «اولین جشن سالانه موسیقی ما» از صبح امروز 27 اسفندماه با تیراژ محدود منتشر شد و موسسه «سیما شهر» پخش آن را برعهده دارد. تکثیر این فیلم روی DVD9 صورت گرفته است و در آن علاوه بر برگزیده‌ای از مراسم، بخش‌های جذابی از پشت صحنه نیز قرار دارد.
کد خبر: ۶۵۷۰۰۵
فیلم «اولین جشن سالانه موسیقی ما» منتشر شد

به گزارش جام جم، اولین جشن سالانه موسیقی ما روز نهم تیرماه سال جاری در تالار وحدت تهران با شعار «جشن همدلی اهالی موسیقی» برگزار شد.

طی این مراسم جمع کثیری از چهره‌های سرشناس و پیشکسوتان موسیقی کنار هم حضور داشتند و از منتخبان نظرسنجی بزرگ سایت «موسیقی ما» تقدیر شد.

بر اساس آراء نزدیک به هزار نفر از اهالی موسیقی، به برگزیدگان هر بخش تندیس طلایی اهدا شد و هنرمندانی که با رای مردم انتخاب شده بودند لوح تقدیر را از آن خود کردند.

در این جشن از شخصیت‌هایی همچون استاد عبدالوهاب شهیدی، استاد کیخسرو پورناظری و استاد شهرام ناظری به پاس یک عمر فعالیت هنری تقدیر شد.

«احسان علیخانی» اجرای مراسم را بر عهده داشت و کارگردانی هنری آن توسط «مجید برزگر» از کارگردانان مطرح سینما انجام شد. تدوین نهایی فیلم را نیز مجید روغنی انجام داده است.

از جمله مهمترین بخش های جشن که در نسخه نمایش خانگی آن نیز وجود دارد می توان به اجراهای زنده ای از «علی قمصری» و «سهراب پورناظری» اشاره کرد.

فیلم اولین جشن سالانه موسیقی ما بعد از اخذ مجوزهای لازم در آذرماه امسال همراه با اسپانسر و تبلیغات محیطی آماده انتشار بود تا با فروش مناسب بتواند بخشی از هزینه‌های این جشن را تامین کند، اما به دلایلی انتشار آن به تاخیر افتاد.

همین مساله باعث شد فیلمی که اکنون در اختیار شما مخاطبان و کاربران سایت «موسیقی ما» قرار می گیرد تماما با هزینه سایت تولید و متاسفانه با کمترین تبلیغات توزیع شود. همچنین جهت حفظ حقوق هنرمندان، این فیلم بدون اسپانسر منتشر می‌شود.

با توجه به مشکلات مالی، فیلم فوق تنها در تیراژ 15000 نسخه و صرفا به جهت ثبت در حافظه تاریخ هنری ایران و برای عزیزانی که موفق به حضور در این مراسم نشده بودند، تولید شده است.

از این رو از تمامی علاقه‌مندان موسیقی و فرهنگ‌ و‌ هنر درخواست داریم تا نسبت به تهیه نسخه اصلی فیلم موسیقی ما اقدام کنند.

این حمایت به نوعی ادامه دهنده مسیری خواهد بود که برای نخستین بار در ایران از سوی یک رسانه خصوصی با مشکلات فراوان صورت گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها