نگاهی به دلایل افزایش نزاع و کاهش رفتار مدنی میان ایرانیان

مرگ دستفروش: قاتل و مقتول قربانی وضعیتی مشترک

رئیس کلانتری ۱۵۱ یافت‌آباد از دستگیری ۹ نفر در پی نزاع دسته‌جمعی در اورژانس بیمارستان شهدای یافت‌آباد خبر داد.
کد خبر: ۶۵۶۲۵۱
چاقوکشی در اورژانس بیمارستان!

سرهنگ حسین ذکایی‌خو گفت‌: در ساعت ۲۱:۲۰ روز شانزدهم اسفند ماه ماموران کلانتری ۱۵۱ یافت‌آباد از طریق دریافت پیام از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در جریان نزاع و درگیری دست‌جمعی و چاقوکشی در مقابل بیمارستان شهدای یافت‌آباد قرار گرفتند.
او افزود: بلافاصله اکیپی از ماموران این کلانتری به محل اعزام شد که ماموران با حضور در محل حادثه دریافتند که سه نفر به نام‌های «بهزاد» (۲۰ ساله)، «سامان» (۲۲ساله) و «رامین» (۲۰ ساله) از چند ناحیه از بدن به شدت مجروح شده و در بخش اورژانس بیمارستان مذکور بستری هستند.
وی ادامه داد: در همین حین برادر «بهزاد» که «فرزاد» نام داشت به همراه اقوام و دوستانش که تعداد ۹ پسر جوان بودند، به سمت دو مجروح دیگر (سامان و رامین) با قمه و شمشیرحمله‌ور شدند و باعث اخلال در نظم بیمارستان شده و قصد داشتند «سامان» و «رامین» را به قتل برسانند که ماموران اقدام به جلوگیری از ورود آن‌ها کردند.
رئیس کلانتری ۱۵۱ یافت‌آباد با بیان اینکه تعداد شش نفر از این مهاجمان با چوب به طرف ماموران حمله کرده و اقدام به درگیری فیزیکی با یکی از ماموران کلانتری کردند، گفت: مامور پلیس برای دفاع از خود و مجروحان بستری شده در اورژانس ناچارا اقدام به استفاده از گاز اشک‌آور کرده و با بی‌سیم تقاضای نیروی کمکی از کلانتری کرد که بلافاصله سه واحد کمکی از کلانتری‌های همجوار در محل حاضر شدند.
ذکایی‌خو با بیان اینکه ماموران این ۹ نفر به نام‌های «فرزاد»، «حمید»، «احسان»، «سهیل»، «اردشیر»، «کریم»، «ساسان»، «رشید» و «شایان» را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند، گفت: پرونده‌ای تحت عنوان بر هم زدن نظم عمومی و تخریب اموال بیمارستان برای این افراد تشکیل و به مقام قضایی ارسال شد.|ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها