مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد:

افزایش 20 درصدی حقوق بازنشستگان در سال جدید

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به افزایش 20 درصدی حقوق بازنشستگان کشوری در سال 1393 گفت : حقوق جدید بازنشستگان کشوری از ابتدای سال آینده براساس این میزان افزایش پرداخت می شود.
کد خبر: ۶۵۴۶۰۱
افزایش 20 درصدی حقوق بازنشستگان در سال جدید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، ایراندخت عطاریان افزایش سطح خدمات رفاهی و بهبود معیشت اقتصادی بازنشستگان را جزء برنامه ها و رویکرد ملی دولت تدبیر و امید عنوان کرد و افزود: مصوبه هیأت وزیران درخصوص افزایش 20 درصدی حقوق بازنشستگان در سال 1393 نیز بیانگر توجه و اهتمام ویژه دولت به ارتقای معیشت و افزایش رفاه اجتماعی این قشر فرهیخته است.

وی اظهار کرد: براساس مصوبه هیأت وزیران، حداقل حقوق بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری در سال آینده 600 هزار تومان تعیین شده است.

عطاریان با اشاره به میانگین حقوق بازنشستگات کشوری در سال جاری، گفت: میانگین حقوق بازنشستگان در سال 92 حدود 900 هزار تومان است که این رقم با احتساب افزایش 20 درصدی حقوق در سال جدید به حدود یک میلیون و 80 هزار تومان خواهد رسید.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری افزود: حقوق فروردین ماه بازنشستگان با افزایش 20 درصدی پرداخت می شود و بزودی صدور احکام جدید یک میلیون و 200 هزار بازنشسته نیز آغاز خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها