گفت‌وگو با نجفعلی میرزایی، مدیرعامل خانه کتاب

ماموریت خانه کتاب، تقویت حوزه نشر است

طی حکمی از سوی نجفعلی میرزایی،‌ مدیرعامل خانه کتاب، سید فرید قاسمی به سمت رییس شورای برنامه‌ریزی خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) و محمدرضا اسدزاده به سمت سردبیر خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) منصوب شد.
کد خبر: ۶۵۴۲۶۶
رییس شورای برنامه‌ریزی خبرگزاری کتاب منصوب شد

متن حکم سید فرید قاسمی به این شرح است:

«نظر به سوابق تخصصی جناب عالی در عرصه خبر و خبرگزاری و نیز شایستگی‌های علمی و حرفه‌ای‌تان در حوزه فرهنگ مکتوب کشور و بنا به موافقت هیأت امنای موسسه خانه کتاب، به موجب این حکم به عنوان «رییس شورای برنامه‌ریزی خبرگزاری کتاب ایران» منصوب می‌شوید.

امیدوارم با عنایت حق تعالی و با توجه به سیاست‌های کلان فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راستای تحقق‌بخشی به اصول راهبردی و رهنمون‌های بنیادین مقام معظم رهبری در حوزه کتاب و نیز در ارتقای کیفی این مجموعه ارزشمند فرهنگی و توسعه فعالیت‌های آن موفق باشید.

همچنین در حکم محمدرضا اسدزاده آمده است:

جناب آقای محمدرضا اسدزاده

نظر به سوابق تخصصی جناب عالی در عرصه خبر و خبرگزاری و نیز شایستگی‌های علمی، فنی و توانمندی‌های درخشان‌تان در حوزه فرهنگ مکتوب کشور و بنا به مصوبه هیأت امنای موسسه خانه کتاب، به موجب این حکم به عنوان «سردبیر خبرگزاری کتاب ایران» منصوب می‌‌شوید.

امیدوارم با عنایت حق تعالی و با توجه به سیاست‌های کلان فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راستای تحقق‌بخشی به اصول راهبردی و رهنمون‌های بنیادین مقام معظم رهبری در حوزه کتاب و نیز در ارتقای کیفی این مجموعه ارزشمند فرهنگی و توسعه فعالیت‌های آن موفق باشید.

در ضمن از زحمات جناب آقای احمد علمشاهی سردبیر محترم سابق خبرگزاری کتاب در مدت همکاریشان تشکر و قدردانی می‌شود و آرزوی توفیق روزافزون برای ایشان دارم.

نجفعلی میرزایی

مدیرعامل مؤسسه خانه کتاب

نگاهی به سوابق مدیریت فرهنگی و رسانه‌ای محمدرضا اسدزاده:

محمدرضا اسدزاده فعالیت فرهنگی خود را در سال ۱۳۷۵ آغاز کرده است، از جمله فعالیت‌های رسانه‌ای وی می‌توان به دبیری گروه اندیشه و تاریخ خبرگزاری خبرآنلاین (۱۳۸۸ تا ۱۳۹۱) ، سردبیر ماهنامه اسلام و زندگی مرکز اسلامی لندن (۱۳۸۷)، دبیر گروه روزنامه همشهری امارات (۱۳۸۶ تا ۱۳۸۷)، ۶ سال سردبیرهفته‌نامه همشهری محله (از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۶)، دبیر خبر رادیو سراسری بخش خبر ساعت ۲۱ (۱۳۷۷ تا ۱۳۷۸) و عضویت در تحریریه‌های: روزنامه همشهری (سال ۱۳۸۶)/ روزنامه ابرار ( ۱۳۷۷ تا ۱۳۷۹) / روزنامه خبر (۱۳۸۹)/ روزنامه وطن امروز (۱۳۷۹) / خبرگزاری شهر(۱۳۸۵)/ مجله سوره (۱۳۸۱) / مجله سروش اندیشه(۱۳۷۹) / مجله همشهری ماه (۱۳۸۶ تا ۱۳۸۷) / هفته‌نامه همشهری جمعه (۱۳۸۵ و ۱۳۸۶) / مجله سپیده دانایی (۱۳۸۶) / مجله شهرزاد (۱۳۸۷) / مجله رسانه (۱۳۷۵)/ مجله خیمه (به صورت متناوب)/ روزنامه گنبدکبود و خانه (۱۳۷۵ تا ۱۳۷۷) اشاره کرد.

از وی همچنین در حوزه نویسندگی هفت اثر، نظیر کتاب‌های «محمدرضا اسدزاده» می‌توان به «نجواهای ناتمام»، «رنج و رنگ»، «هیچ هیچ»، «لبخند خدا»، «ساعت ۲۵»، «کیش مهر» و «من این نسل» منتشر شده است. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها