مرد نوازنده که مادر و دختری را قربانی سوءظن خود کرده بود پس از محاکمه در دادگاه کیفری به دوبار قصاص، زندان و پرداخت دیه محکوم شد.
کد خبر: ۶۵۳۴۵۷
نوازنده آهنگ مرگ به دو بار قصاص محکوم شد

«مجتبی» معروف به «سیاوش» متهم است، 26 فروردین امسال پس از قتل همسر صیغه ای خود به نام «لیدا»، دختر هشت ساله او را نیز به قتل رسانده است.

مرد جنایتکار پس از کشتن مادر و دختر برای اینکه ردی از خود باقی نگذارد اقدام به آتش زدن خانه کرد و از محل گریخت. 24ساعت پس از این جنایت، «مجتبی» در مخفیگاهش در ورامین شناسایی و دستگیر شد.

با تکمیل تحقیقات، صبح امروز جلسه محاکمه در شعبه 71 دادگاه کیفری و به ریاست قاضی عزیز محمدی برگزار شد.

در ابتدای جلسه نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت:«مجتبی» متهم به مباشرت در دو فقره قتل، جنایت بر میت و آتش سوزی عمدی است او به دلیل سوءظن مرتکب این جنایت شد که با توجه به شواهد موجود در پرونده برای او تقاضای مجازات قانونی را دارم.

در ادامه، دادگاه اولیای دم با حضور در جایگاه برای قاتل تقاضای قصاص کردند، خواهر لیدا درباره اختلاف خواهرش با مجتبی گفت: مجتبی اصرار داشت که عقد موقت آنها به ازدواج دائم تبدیل شود اما به دلیل اینکه او فردی بی کار بود خواهرم با این موضوع مخالفت می کرد. لیدا در یک آرایشگاه کار می کرد و حتی پول تو جیبی مجتبی را او می داد.

در ادامه این جلسه، رییس دادگاه با تفهیم اتهام به مجتبی از او خواست به دفاع از خود بپردازد پسر جنایتکار نیز بعد از قرار گرفتن در جایگاه گفت: تیرماه سال 91 با لیدا آشنا شدم و وی را به عقد موقت خود درآوردم ما با هم زندگی خوبی داشتیم و تنها مشکل زندگی مان بیکار شدن من بود.

متهم افزود: روز حادثه متوجه شدم لیدا یک خط تلفن همراه دیگر نیز دارد و این موضوع را از من مخفی کرده و سر این موضوع با هم درگیر شدیم و در یک لحظه کنترلم را از دست دادم و او را خفه کردم پس از جنایت دچار وحشت شده و در خانه راه می رفتم وقتی به خودم آمدم متوجه شدم «روژین» از مدرسه به خانه بازگشته است برای اینکه راز قتل فاش نشود او را هم خفه کردم قبل از خروج از خانه یک پتو را آتش زده و در کنار جسد قربانیان انداختم.

پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش قضات دادگاه وارد شور شده و مجتبی را به دوبار قصاص سه سال حبس و پرداخت دیه محکوم کردند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها