در آتش‌سوزی در یک کارگاه تولیدی در شرق استان تهران، دو زن که نان‌آوران خانواده‌هایشان بودند، جان باختند.
کد خبر: ۶۵۲۰۵۸
مرگ 2 زن در آتش‌سوزی کارگاه

به گزارش جام‌جم، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس در این باره گفت: ساعت 9 و 20 دقیقه ششم اسفند شهروندان ساکن خسروآباد جاجرود با شنیدن صدای کمک‌خواهی مشاهده کردند یک کارگاه تولید حوله آتش گرفته و دو زن و یک مرد میان شعله‌های آتش گرفتار شده و کمک می‌خواهند.

درخواست نیروی کمکی

حیدر فتاحی افزود: در تماس مردم با آتش‌نشانی، نیروهای امدادی با اعزام به محل و مشاهده شدت آتش‌ سوزی، نیروی کمکی درخواست کردند.

وی گفت: با اعزام گروه دیگری از آتش‌نشانان به محل، ماموران موفق به خاموش کردن آتش شدند. این در حالی بود که تمام ساختمان در آتش سوخته بود، اما آتش‌نشان‌ها با ورود به درون کارگاه دو زن و یک مرد را که بشدت مصدوم شده بودند، مشاهده کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس یادآور شد: امدادگران مصدومان را با بالگرد به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل کردند، اما دو زن مصدوم به دلیل استنشاق دود ناشی از آتش‌ سوزی در میانه راه فوت کردند.

وی گفت: در پی این حادثه و دستور قضایی، اجساد قربانیان به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات تکمیلی در شعبه سوم دادسرا از سوی دادیار کیانی ادامه یافت.

در تحقیقات اولیه کارشناسان آتش‌نشانی معلوم شد بخاری نفتی‌ای که در آشپزخانه کارگاه بوده به دلیل گرمای زیاد منفجر شده و این حادثه تلخ رخ داده است.

بازداشت صاحب کارگاه

فتاحی خاطرنشان کرد: صاحب کارگاه تولیدی با دستور قضایی بازداشت و تحقیقات از او آغاز و در مرحله بعدی تحقیقات پلیس از افراد حاضر در محل حادثه معلوم شد آتش‌نشان‌ها دیر به محل حادثه اعزام شده‌اند و این در حالی بوده که در مرحله اولیه تجهیزات کمی برای خاموش کردن آتش در اختیار داشته‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس افزود: با جمع‌آوری این اطلاعات، مسئولان دو آتش‌ نشانی شهرستان جاجرود و پردیس به دادسرا احضار و برای آنها قرار قانونی صادر شد.

تحقیقات تکمیلی برای مشخص شدن مقصران اصلی ادامه دارد و اولیای دم دو زن کشته شده با حضور در داسرا از صاحب کارگاه تولیدی شکایت کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سید مجتبی حسینی
Netherlands
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
۰
۰
با سلام من پسر یكی از متوفیان این حادثه هستم چرا كسی نمیاد با من مصاحبه كنم و اطلاعات كاملی در اختیارش بگذارم تا ببینند با مردم چه كار می كنند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها