پس از تلاش ناموفق پلیس بین‌الملل در بازداشت خاوری، مدیرعامل پیشین بانک ملی که به خارج از کشور گریخته است، رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در رابطه با جابه‌جایی‌ها موضوعی پیش آمد که در حال بررسی آن هستیم و اقدامات لازم را در این خصوص انجام می‌دهیم، البته باید گفت که رسیدگی و تشکیل دادگاه این پرونده به سال جدید موکول می‌شود.
کد خبر: ۶۵۱۶۵۰
دادگاه خاوری به سال 93 موکول شد

عارف ریاست دانشگاه تهران را نپذیرفت

به‌ دنبال اعلام نام محمدرضا عارف به عنوان یکی از گزینه‌های ریاست دانشگاه تهران، یکی از نزدیکان عارف در صفحه خود در فیسبوک نوشت: عارف گفت به دلیل تعهداتش به مردم در توسعه فعالیت‌های مدنی، اجتماعی و سیاسی، نمی‌تواند ریاست دانشگاه تهران را بپذیرد.

به گزارش فارس، فرشید گلزاده در مطلب فیسبوکی خود آورده است: محمد‌رضا عارف در جلسه‌ای با مشاوران خود و در پاسخ به درخواست یکی دو نفر از دوستان، پاسخ داد من اگر ریاست دانشگاه تهران را بپذیرم، تمام انرژی و وقتم را صرف آن خواهم کرد، بنابراین نمی‌توانم وقتی را که متعلق به دانشجویان و استادان است برای جای دیگر صرف کنم، لذا اگر شما مشاوران می‌پذیرید که من دیگر نتوانم در اینجا وقت بگذارم، من هم می‌پذیرم؛ ما هم گفتیم خیر.

ممانعت آمریکا از سفر هیات پارلمانی ایران

این روزها افزایش مناسبات دیپلماتیک تهران با دیگر کشورها، موجب خشم تندروها در واشنگتن شده و در همین خصوص کارشکنی آمریکا مانع از سفر هیات پارلمانی ایران به دو کشور آمریکای لاتین شد.

بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با واحد مرکزی خبر گفت: قرار بود هیات ایرانی ساعت چهار صبح یکشنبه از طریق روسیه به کوبا سفر کند، اما شرکت ایرفلوت هواپیمایی روس اعلام کرد دولت آمریکا با پرواز هواپیمای حامل هیات ایرانی از مسکو به کوبا با عبور از فضای آمریکا مخالفت کرده است.

برنامه‌ هسته‌ای تهران، موضوع گفت‌وگوی نتانیاهو و اوباما

نخست‌وزیر رژیم ‌صهیونیستی که به ‌دنبال اظهارات اخیر شرمن درباره حق ایران در غنی‌سازی اورانیوم بار دیگر تلاش خود را به‌منظور کارشکنی در مسیر مذاکرات هسته‌ای شدت بخشیده است، برای شرکت در نشست سیاستگذاری «آیپک» به آمریکا سفر کرده و آن‌گونه که خود پیش از آغاز این سفر گفته، در واشنگتن در مورد برنامه هسته‌ای ایران و مذاکرات سازش با اوباما گفت‌وگو می‌کند.

به گزارش فارس، پایگاه صهیونیستی تایمز اسرائیل پیش از این گزارش داده بود که نتانیاهو در دیدار امروز خود با رئیس‌جمهور آمریکا بر خواسته خود مبنی بر توقف غنی‌سازی در ایران پافشاری خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
جوان 30ساله از تهران
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
۰
۰
خاوری رد گم كن باید انهایی كه به خاوری دستور انجام كار را دادند، دستگیر شوند. به خدا مردم احمق نیستند .
mohammad
Norway
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
۰
۰
با سلام , حالا كه پلیس بین الملل از تحویل خاوری سر باز میزند به قوه قضائیه توصیه میكنم كه رفع این مشكل با محاكمه فوری دیگر مفسدین اقتصادی كه در دسترس میباشند تأكیدشان را نسبت به اجرای قانون به اثبات برساند , راستی فكر میكنید چرا در محاكمه این قشر دزد بیت المال اینقدر وقفه افتاده ؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها