مدیرعامل ستاد دیه کشور خبر داد:

آزادی هزار زندانی تا پایان امسال

سید اسدالله جولایی مدیرعامل ستاددیه کشور با توجه به تعداد زندانیان استان و ظرفیت حال حاضر ستادهای دیه در سراسر کشور، برنامه ویژه نوروزی «آزادسازی 1000 هزار نفر از زندانیان نیازمند» مورد حمایت این ستادها را در روزهای آخر سال به مدیران عامل 31 استان ابلاغ کرد.
کد خبر: ۶۵۰۹۸۹
آزادی هزار زندانی تا پایان امسال

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی ستاد دیه کشور، با عنایت به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و موفقیت طرح آزادی روزانه 35 نفر در دهه فجر سال جاری که در مجموع به آزادی 350 نفر از هموطنانی انجامید که به دلیل یک لحظه غفلت یا وقوع حادثه ای ناخواسته روانه زندان شده بودند، این ستاد مردم نهاد در نظر دارد تعداد هزار نفر از زندانیان نیازمند و آبرومند میهن اسلامی را آزاد نماید.

از آنجا که مردم فهیم و نوع دوست ایران اسلامی همیشه و در همه حال حضور معنوی خود را برای دستگیری از نیازمندان و مستمندان بویژه زندانیان بی بضاعت و «دربندی» که صرفا به دلیل وقوع حادثه ای ناخواسته و یا ارتکاب جرمی نه از روی عمد، محکوم به حبس شده اند را ثابت کرده اند، در این روزهای پایانی سال و در آستانه سال نو هم گام قدم هایی خواهند بود که از بی یاوری پژمرده اند.

هم اکنون هشت هزار نفر به دلیل جرائم غیرعمد و غیرکلاهبرداری در زندانها به سرمی برند که آزادی این تعداد، مشارکت همه افراد جامعه را می طلبد. بیاییم به قدر وسع خود در نوید بهار پیش رو به خانواده های چشم انتظار سهمی داشته باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها