گزارش فیفا از لیگ قهرمانان آسیا

استقلال بدون نکونام چه می کند؟!

سایت فدراسیون جهانی فوتبال در گزارشی به بررسی بازی‌های فردای لیگ قهرمانان آسیا پرداخته است.
کد خبر: ۶۴۹۳۹۱
استقلال بدون نکونام چه می کند؟!

سایت جام جم ورزشی - سایت فیفا در آستانه آغاز رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به بررسی بازی‌های این مرحله پرداخته است که در زیر می‌خوانیم.

در گروه یک مسابقات بازی‌های حساسی برگزار می‌شود که استقلال ایران باید در اولین دیدار در خانه از الشباب عربستان پذیرایی خواهد کرد. دیداری که مصاف دو تیم مدعی صعود این گروه است. استقلال در حالی به دیدار الشباب امارات می‌رود که جواد نکونام را در اختیار ندارد. و مشخص نیست غیبت این بازیکن تاثیر گذار چقدر بر روی تیم استقلال تاثیر گذار است. کاپیتان سابق استقلال چندی پیش با امضای قراردادی به عضویت الکویت کویت درآمد اما غیر از جواد نکونام اکثر بازیکنان فصل گذشته استقلال در این فصل نیز برای تیم‌شان به میدان خواهند رفت. از طرف مقابل الشباب شاهد تغییر و تحولات زیادی بوده است که مهم‌ترین آن رفتن نصیر الشمرانی به الهلال بوده است. همچنین نایف هزازی، مهاجم الشباب نیز به نظر می‌رسد به دلیل مصدومیت نتواند در بازی برابر استقلال به میدان برود.

در دیگر دیدار این گروه الجزیره امارات برابر الریان قطر به میدان می‌رود.

در گروه B مسابقات بنیادکار ازبکستان در اولین دیدار خود برابر الفاتح عربستان قرار می‌گیرد که توانسته به عنوان قهرمانی در لیگ این کشور دست یابد. شاگردان میرجلال کاسیمف که فصل گذشته توسط بوریرام حذف شدند این بار امیدوارند که شروع قدرتمندی در این فصل داشته باشد.

در دیگر دیدار این گروه فولاد ایران برابر الجیش قطر به میدان می‌رود.

الاتحاد قهرمان دو دوره آسیا باید در دیداری حساس برابر العین امارات قرار گیرد که یکی از دیدارهای مهم این مرحله لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود.

در دیگر دیدار این گروه تراکتورسازی باید برابر لخویا قطر قرار گیرد. دیداری که علی کریمی، هافبک سابق تیم ملی ایران می‌تواند حضور در لیگ قهرمانان آسیا را در این فصل تجربه کند . همچنین حضور کریم انصاری‌فرد در خط حمله تراکتورسازی باعث شده است تا قدرت این تیم افزایش یابد. الجیش در طرف مقابل تمام امیدش سباستین سوریا، مهاجم تیم ملی قطر است.

سپاهان تیم مدعی لیگ قهرمانان آسیا که نایب قهرمانی در این مسابقات را در کارنامه خود دارد در اولین دیدار خود در خانه برابر السد قطر به میدان می‌رود که سابقه قهرمانی را در لیگ قهرمانان آسیا در کارنامه خود دارد. السد پس از یک دوره غیبت توانست با قهرمانی در لیگ قطر حضور در لیگ قهرمانان آسیا را مجددا تجربه کند.

به گزارش ایسنا رائول مهاجم اسپانیایی السد در بازی فردا (سه‌شنبه) امید گلزنی تیمش محسوب می‌شود.

برنامه بازی‌ها:

- گروه یک:

* الجزیره – الریان و استقلال – الشباب

- گروه دو:

* الفاتح – بنیادکار و الجیش – فولاد

- گروه سه:

* تراکتورسازی – الاتحاد و العین – لخویا

- گروه چهار:

* سپاهان – السد و الاهلی – الهلال

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها